کد خبر: 694129
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفتگوی نامه نیوز با حسین کنعانی مقدم

قالیباف و رئیسی ائتلاف نمی‌کنند اما دنبال حذف یکدیگر هم نمی‌روند

فعال سیاسی گفت: بعید می دانم جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالیباف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند اما دنبال حذف یکدیگر هم نمی روند.

قالیباف و رئیسی ائتلاف نمی‌کنند اما دنبال حذف یکدیگر هم نمی‌روند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: این روزها اصلاح طلبان یک خط سیاسی را دنبال می کنند و آن اینکه قالیباف و رئیسی در انتخابات مجلس دنبال حال گیری از یکدیگر هستند تا خط و نشانی برای انتخابات ریاست جمهوری 1404 بکشند.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با نامه نیوز درباره رقابت قالیباف و رئیسی با یکدیگر گفت: بعید می دانم آقای قالیباف و رئیسی بخواهند با هم رقابت حذفی کنند. هر دوی آنها به هم نیاز دارند چون دولت به مجلس و مجلس به دولت نیاز دارد. اگر هم بحثی پیش می آید و نیروهای وابسته به هر کدام از آنها دعوایی با هم در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی می کنند، بیشتر برای گرم کردن تنور رقابت اسفندماه است.

وی افزود: البته بعید می دانم جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالیباف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند؛ حتی پیش بینی می کنم 3 لیست از جریان اصولگرایی بیرون خواهد آمد که با سایر لیست ها به نظرم شاهد رقابت 6 فهرست با یکدیگر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه قالیباف و رئیسی سر انتخابات مجلس به لیست واحد نمی رسند اما دنبال حذف یکدیگر هم نخواهند رفت، با اشاره به اضلاع انتخاباتی اسفندماه اظهار کرد: شورای وحدت، شورای ائتلاف، جبهه پایداری، اعتدالی ها یا همان حامیان آقای روحانی، مستقلان و اصلاح طلبان اضلاع رقابت پیش رو را تشکیل می دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها