کد خبر: 695687
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با محمدصالح جوکار

کشورهای اسلامی متحد شوند رژیم صهیونیستی برای همیشه از بین می‌رود

یک نماینده مجلس گفت: دولت‌های غربی که از رژیم جعلی صهیونیستی حمایت می‌کنند، بدانند این جنایت‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند و اگر این روند ادامه یابد، جبهه مقاومت ساکت نمی‌ماند و با گسترش جنگ در منطقه، جنگ دامن کشورهای غربی‌ را هم می‌گیرد و آنها در امان نخواهند ماند.

کشورهای اسلامی متحد شوند رژیم صهیونیستی برای همیشه از بین می‌رود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: پس از چند روز آتش‌بس اکنون می‌بینیم که جنایت‌ صهیونیست‌ها در حق مردم بی‌دفاع غزه شروع شده و ادامه دارد و مشخص نیست انتهای این مسیر خون‌بار کجاست و این رژیم جنایتکار تا کجا می‌تواند به نسل‌کشی در غزه ادامه دهد؟

محمدصالح جوکار، نماینده مجلس، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «ماهیت صهیونیست‌ها برای دنیا و کشورهایی که می‌خواستند روابط خود را با این رژیم غاصب و جنایتکار عادی کنند، روشن شده است و عینیت فرمایشات حضرت امام(ره) که فرمودند این جرثومه فساد باید محو شود، بر همگان عیان شده است. صهیونیست‌ها اگر بر دنیا مسلط شوند، بی‌رحمی و جنایت خود در حق هم همه ملت‌ها نشان می‌دهند. در پروتکل‌هایشان ترسیم کرده‌اند که باید بر همه دنیا تسلط یابیم و به از نیل تا فرات هم بسنده نخواهند کرد و هرچه در دسترس‌شان باشد را می‌خواهند به دست آورند و راه این خواسته‌شان اشغالگری است و قدم اول هم اشغال سرزمین فلسطین است».

او ادامه داد: «امروز کشورهای اسلامی که می‌خواستند با رژیم صهیونیستی تعامل داشته باشند بدانند که ماهیت این رژیم چیست و بدانند که صهیونیست‌ها می‌خواهند بر همه دنیا مسلط شوند. اکنون وقت آن رسیده است که کشورهای اسلامی علاوه بر حمایت‌های گفتاری از ملت فلسطین، باید پا را فراتر بگذارند و درس عبرتی به رژیم غصب صهیونیستی بدهند. باید وحدتی بین کشورهای اسلامی به وجود آید تا این رژیم برای همیشه از بین برود. متأسفانه بسیاری از کشورهای اسلامی تحت سلطه آمریکا هستند و خارج از سیاست‌های آمریکا نمی‌توانند عمل کنند و این موضوع مانع اساسی برای این کار است».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «دولت‌های غربی که از رژیم جعلی صهیونیستی حمایت می‌کنند، بدانند این جنایت‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند و اگر این روند ادامه یابد، جبهه مقاومت ساکت نمی‌ماند و با گسترش جنگ در منطقه، جنگ دامن کشورهای غربی‌ را هم می‌گیرد و آنها در امان نخواهند ماند».

جوکار در پایان گفت: «اکنون جنایت را شاهد هستیم و اصلا آنچه می‌بینیم به معنای دقیق کلمه جنگ نیست. این جنایت هم در سایه بی‌کفایتی و ناکارآمدی مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت به وجود آمده است. نابودی انسان‌های بی‌گناه با کدام معیار حقوق بشر سازگار است که نهادهای حقوق بشری هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند؟ البته مردم فلسطین مقاومت می‌کنند و سرزمین خود را ترک نمی‌کنند زیرا غزه خاکشان است و نمی‌خواهند خاکشان در دست اشغالگرانِ جنایتکار بیفتد».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها