فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ 15 آذرماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال حافظ دقیق با تفسیر کامل و درست برای پیشگویی فردای خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید. فال حافظ همواره برای ایرانیان در طول تاریخ، رازگشای آینده و اتفاقات آن بوده است.

کدخبر : 9397
سایت سرگرمی روز :

 فال حافظ یکی از روش‌های پیش‌بینی و فالگیری است که بر اساس غزلیات معروف حافظ، شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی، انجام می‌شود. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از ۵۰۰ غزل نوشته است و در هر غزل از ابیات و شعرهای پارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان یک روش شناخت شخصیتی و پیش‌بینی زندگی، می‌تواند احساسات و امید‌ها را به تصویر بکشد و به شخص کمک کند تا بهترین تصمیم‌ها را در مسیر زندگی خود بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می‌شود و معتقدی هست میزان صحت پیام‌های آن بستگی به باور و تفسیر شخصی است.

 فال حافظ امروز 15 آذر متولدین فروردین

بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن

به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن

طریق صدق بیاموز از آب صافی دل

به راستی طلب آزادگی ز سرو چمن

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد همت داشته باش. دست از غم بردار و به شادی بپرداز. الان وقت پایکوبی‌ است نه گوشه نشینی. طریق راستی و درستی را پیشه کن. آزاده باش و حرف دلت را بزن؛ آنطور که می‌خواهی باش. طالع شما بسیار مبارک است خبر خوشی به شما می‌دهند که تمام حزن ها و غم ها یادتان می‌رود.

فال حافظ امروز 15 آذر متولدین اردیبهشت

از سر کوی تو هر کو به ملالت برود

نرود کارش و آخر به خجالت برود

کام خود آخر عمر از می و معشوق بگیر

حیف اوقات که یک سر به بطالت برود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد از نادانی و جهالت خلاص می شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهد رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.

فال حافظ امروز 15 آذر متولدین خرداد

به دور لاله قدح گیر و بی ریا می باش

به بوی گل نفسی همدم صبا می باش

چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان

تو همچو باد بهاری گره گشا می باش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد تو کار خیرت را انجام بده و از بنده خدا تمنای جواب نداشته باش. خداوند در جای دیگر جواب کار خوبت را می دهد. رحمت خداوند شامل حالت شده و مالی خوب به تو می رسد. گره از کارت باز می شود. تو کار خودت را بکن؛ دشمن شکست می خورد و دست به هرچه بزنی طلا می‌شود.

فال حافظ امروز 15 آذر متولدین تیر

دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد

یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

گفتم مگر به گریه دلش مهربان کنم

چون سخت بود در دل سنگش اثر نکرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد به جمالت مغرور شده ای. محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هستی. این را بدان که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست. این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. به یار خود نظر کن و از راهی که رفته ای برگرد.

 فال حافظ امروز 15 آذر متولدین مرداد

دل من در هوای روی فرخ

بود آشفته همچون موی فرخ

دوتا شد قامتم همچون کمانی

ز غم پیوسته چون ابروی فرخ

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل  دیده ات را با گریه به تاراج داده و دیگر اشکی باقی نمانده است. هرچه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.فال حافظ

 فال حافظ امروز 15 آذر متولدین شهریور

به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم

بیا بگو که ز عشقت چه طرف بربستم

اگر چه خرمن عمرم غم تو داد به باد

به خاک پای عزیزت که عهد نشکستم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید شما آدمی هستید که به عهد خود پایبند هستید و در زندگی به معنویات بیشتر از مادیات اهمیت می دهید و به همین خاطر بسیار دلسوخته هستید اما مطمئن باشید که موفقیت از آن شماست.

 فال حافظ امروز 15 آذر متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست

صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

به هست و نیست مرنجان ضمیر و خوش می باش

که نیستیست سرانجام هر کمال که هست

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید. سعی کن از زندگی نیز لذت ببری که غم ها و سختی ها پایدار نمی‌مانند

 فال حافظ امروز 15 آذر  متولدین آبان

سرم خوش است و به بانگ بلند می‌گویم

که من نسیم حیات از پیاله می‌جویم

مکن در این چمنم سرزنش به خودرویی

چنان که پرورشم می‌دهند می‌رویم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از آنچه که دارید راضی هستید و خداوند را شکر می‌گویید. تنها آرزویتان سلامتی برای خود و اطرافیان تان است. هر موقع که سرگشته شده‌اید به خداوند پناه آورده و آرام گرفته‌اید. گواه شما همیشه خداست. حاجت خود را از خدا می‌خواهید. هر روزتان بهتر از روز قبل می شود؛ زیرا دل تان پاک است.

فال حافظ امروز 15 آذر متولدین آذر

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت

بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

بر من جفا ز بخت من آمد وگرنه یار

حاشا که رسم لطف و طریق کرم نداشت

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ ان‌شاءالله.

 فال حافظ امروز 15 آذر متولدین دی

جوزا سحر نهاد حمایل برابرم

یعنی غلام شاهم و سوگند می‌خورم

گر برکنم دل از تو و بردارم از تو مهر

آن مهر بر که افکنم آن دل کجا برم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می‌دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمت های خود را از تو دریغ نکند. به عهد و پیمان خود پایبند و وفادار باش تا حق دوستی را به جای آورده باشی.

 فال حافظ امروز 15 آذر متولدین بهمن

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی

من نگویم چه کن ار اهل‌دلی خود تو بگوی

دو نصیحت کنمت بشنو و صد گنج ببر

از در عیش درآ و به ره عیب مپوی

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که حالا که همه چیز فراهم است خوش باش و این روزها را غنیمت دان. درهای رحمت به سویت باز شده است ولی مراقب باش کبر و غرور باعث نشود که غافل شوی زیرا خوشی نیز ماندگار نیست. از این روزها برای فرداهای بهتر استفاده کن.

فال حافظ امروز 15 آذر متولدین اسفند

کلک مشکین تو روزی که ز ما یاد کند

ببرد اجر دو صد بنده که آزاد کند

یا رب اندر دل آن خسرو شیرین انداز

که به رحمت گذری بر سر فرهاد کند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید قاصدی خوش خبر به سمت شما می آید که به همراه خود رسیدن به مراد و لطف یار را مژده می دهد. مدت درازی صبر کردید و از خدا طلب حاجت کرده اید. گوهری باارزش به شما بخشیده اند؛ سعی کنید قدرش را بدانید و از آن محافظت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • Behrooz
    0

    تشکر.

  • عرفان
    0

    فال حافظ شما دقیق و درسته
    بهترین فال حافظ
    ممنون

  • نعمت الله اکبری برمایی
    0

    شهریور رو زدی تو خال میدونستی ؟! شخصیت واقعی من اینه 😇خدا وکیلی خیلی دوست دارم بفهمم چجوری متوجه میشید 🤯بلاخره میفهمم🤔🤔 هر کی هستی خیلی حرفه ای هستی منم آدمای حرفه ای رو دوست دارم 🥰 چرا من دوست دارم از همه چیز سر در بیارم ؟!😅😅

  • سعید ارکیان
    0

    عالی بود