کد خبر: 698150
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

اصولگرایان با چند لیست می‌آیند؟ 2 یا 3 ؟

تایید خبری که اخیرا «نامه نیوز» از ورود اصولگرایان با 3 لیست به انتخابات مجلس داده بود را در لابه‌لای مصاحبه نماینده تهران با «مهر» می‌توان گرفت.

اصولگرایان با چند لیست می‌آیند؟ 2 یا 3 ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز، انتخابات نزدیک است و همه گروه‌ها و طیف‌های سیاسی به تکاپو افتاده‌‌اند. این تکاپو عمدتا برای تهیه لیست‌های انتخاباتی و ائتلاف‌های تعیین کننده است. در جریان اصولگرایی البته مثل سایر ادوار شاهد چالش‌هایی در مسیر ائتلاف هستیم. چنانچه قبلا نیز طی گزارشی از کودتا در شورای ائتلاف گفتیم. «نامه نیوز» در آن گزارش با اشاره به فکت‌هایی مثل عملکرد شریان، جبهه پایداری و حزب جدید رزما از احتمال ورود اصولگرایان با سه لیست جداگانه خبر داده بود.

خبری که صحت آن به مرور زمان بیشتر ثابت خواهد شد. مثلا همین امروز سیدعلی یزدی‌خواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با «مهر» گفته: «به احتمال بسیار زیاد، لیست‌های اصولگرایان برای انتخابات مجلس دوازدهم، از تکثر موجود خارج می‌شود و حداکثر به دو لیست می‌رسد؛ البته امیدواریم اصولگرایان به لیست واحد در تهران برسند و مقدمات این کار هم در حال فراهم‌شدن است».

سیاسیون در جبهه اصولگرایی همچون این نماینده مجلس امید خود برای رسیدن به لیست واحد را از دست نداده و برای تحقق این مهم تلاش می‌کنند، اگرچه عملکرد طیف‌های پیشرو خواهان رقابت درون جریانی، همچنین توانایی سازوکارهای اجماع ساز نیز در کنار این امیدواری، نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها