کد خبر: 707639
تاریخ انتشار :

تحلیل دیگران؛

تنش در رژیم صهیونیستی

یک منبع نزدیک به رایزنی‌های داخلی رژیم صهیونیستی درباره واکنش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوز این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق گفت، بی‌تردید میلیون‌ها صهیونیست در صورت اطلاع از برنامه‌ریزی تل آویو برای کشاندن پای آن‌ها به جنگی جدید، از سرزمین‌های اشغالی فرار خواهند کرد.

تنش در رژیم صهیونیستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - اسرائیل با گذشت چند روز از حمله نظامی ایران همچنان از حجم و گستردگی عملیات «وعده صادق» در شوک به سر می برد؛ عملیاتی که برای ساعت ها اسرائیلی ها را در ترس و وحشت شدید قرار داد و در مقابل، مردم نوار غزه شبی آرام و بدون تجاوز ارتش اسرائیل را تجربه کردند.

وضعیت اسرائیل پس از واکنش جمهوری اسلامی به تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق نامتلاطم و به هم ریخته است. درواقع اسرائیلی ها پس از سیلی ایران کاملاً شکست خورده اند.

یک منبع نزدیک به رایزنی‌های داخلی اسرائیل درباره واکنش سپاه ایران به تجاوز این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق گفت، بی تردید میلیون‌ها اسرائیلی در صورت اطلاع از برنامه‌ریزی تل آویو برای کشاندن پای آن ها به جنگی جدید، از اسرائیل فرار خواهند کرد.

رسانه های اسرائیلی معمولاً در افشای آنچه تل آویو انجام می دهد، واقعی تر از رسانه های تنش زای غربی عمل می کنند. در حالی که لکه ننگ دروغ‌ رسانه های بریتانیایی هنوز از ذهان پاک نشده است که مدعی شدند، حماس در عملیات «طوفان الاقصی» بچه‌ها را سر می برید و به زنان تجاوز می کرد، رسانه‌های اسرائیلی از تعداد بسیار بالای شهرک‌نشین‌هایی سخن گفتند که در آن روز به وسیله ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل کشته شدند.

اکنون رسانه های اسرائیلی از حقایق دیگری پرده برداشتند که تلویزیون های انگلیس پخش نمی کنند و البته روزنامه ها نیز قصد پرداختن به آن را  ندارند. روزنامه هاآرتص، چاپ اسرائیل با انتشار گزارشی نوشت، کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به دلیل نسل‌کشی‌ای که در غزه علیه کودکان، زنان و غیرنظامیان بی‌گناه انجام داده، جنگ را کاملاً باخته است. اسرائیل آن قدر شکست خورده که نمی‌تواند امن و باثبات باشد تا زندانیان را به زور بازگرداند یا وضعیت نامناسب خود را در جهان التیام بخشد.

خبرنگار بی.بی.سی از شهر اورشلیم گزارش کرد، مردم نگران و وحشت زده هستند. موشک های پرتاب شده از ایران خیلی پایین بودند و صدای آن ها دلهره آور بود و لحظات وحشتناکی سپری شد.

وی افزود: مردم نگران هستند بعد این حمله چه خواهد شد؛ نگرانی زیاد است. امروز خیابان ها خلوت هستند، زیرا همچنان نگرانی درباره ازسرگیری بمباران پهپادی و موشکی ایران وجود دارد.

اسرائیل شرایط دشواری را سپری می کند و در جنگ غزه گرفتار شده است. اسرائیلی ها به اندازه کافی دشمن دارند و در شرایط دشواری به سر می برند.

محافل رسانه ای نزدیک به گفت و گوهای تل آویو از حمله گسترده و حساب شده ایران به وحشت افتاده اند؛ حجم، شکل و معنای حمله ایران به قدری وحشتناک است که اگر اخباری از خسارت ها میان اسرائیلی ها پخش شود، میلیون ها نفر از آن ها برای فرار به فرودگاه سرازیر می شوند.

دولت بریتانیا و رسانه‌های وابسته به‌طور غیرمنتظره ای در رابطه با نسل‌کشی اسرائیل و عواقب وحشتناک آن برای میلیون‌ها انسان بی‌گناه غزه و کرانه باختری اغراق می کنند و سپس برای اسرائیل و نظام غرب خود را پایبند به دموکراسی و قانون نشان می دهند، اما حقیقت خلاف آن است و از جایی که نمی دانند به بیرون درز می کند.

منبع: راهبرد معاصر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها