کد خبر: 708116
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

تقویت اتحاد ملی در پی عملیات «وعده صادق»

واعظی: ضروری است از مجموعه اقدامات ارزنده و غرور آفرین عزیزان نیروهای مسلح حمایت حداکثری صورت گرفته و امیدواریم عملیات «وعده صادق» همراه با تعامل بیشتر با مردم موجب نزدیکی ، وحدت و انسجام ملی فزاینده و متعالی گردد.

تقویت اتحاد ملی در پی عملیات «وعده صادق»
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت. محمود واعظی معاون سیاسی حزب اعتدال توسعه در ابتدای این جلسه با اشاره به تحولات منطقه تصریح کرد: جنگ غزه 7 ماه به طول انجامیده و رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف سیاسی و نظامی خود نرسیده است.

مردم غزه هم جنگیدند و هم خود را حفظ کردند و این دستاورد کمی نیست. وی افزود: اگر فلسطینیان ذره ای ابراز ناراحتی خود را بروز می دادند، رژیم صهیونیستی با تمام قوای رسانه ای خود وارد عمل می شد و با تبلیغات گسترده علیه حماس و جهاد اسلامی تبلیغ می‌کرد.

وی گفت: با توجه به شرایط داخلی اسرائیل، پیش بینی می شود بعد از آتش بس دولت نتانیاهو سقوط کند. واعظی تصریح کرد: افکار عمومی جهانی به شدت در تقابل با اسرائیل است و این رژیم که با تبلیغات و به واسطه حمایت های حداکثری آمریکا و کشورهای اروپایی تلاش می‌کرد خود را مظلوم و ستمدیده جلوه دهد، امروز با گستاخی تمام به «ماشین نسل کشی» و ظالم بدل گشته است.

وی افزود: فشار افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی موجب شده تا حتی کشورهای حامی این رژیم به دنبال آتش بس و تشکیل دولت فلسطین باشند. وی خاطرنشان کرد: اسرائیل برای برون رفت از بحران بدون دستآورد غزه ، با هدف درگیر نمودن ایران در جنگ، به کنسولگری ما در دمشق حمله کرد و در پاسخ مجموعه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنبیهی سنجیده و هوشمندانه را عملیاتی نمودند تا با این تنبیه نظامی مشروع و بازدارنده مانع از ایجاد و گسترش جنگ شوند.

واعظی در پایان گفت: ضروری است از مجموعه اقدامات ارزنده و غرور آفرین عزیزان نیروهای مسلح حمایت حداکثری صورت گرفته و امیدواریم عملیات «وعده صادق» همراه با تعامل بیشتر با مردم موجب نزدیکی ، وحدت و انسجام ملی فزاینده و متعالی گردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها