کد خبر: 710823
تاریخ انتشار :

پیام تسلیت شورای وحدت/ ملتی که شهادت دارد، شکست ندارد

شورای وحدت به مناسبت درگذشت رئیس جمهور و همراهان ایشان پیام تسلیت منتشر کرد.

پیام تسلیت شورای وحدت/ ملتی که شهادت دارد، شکست ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ملت ایران در تاریخ خود روزهای پر التهاب و سوگ های متعددی را تجربه کرده و هر بار مانند ققنوسی جاوید از خاکستر اندوه برخاسته و مصمم تر به مسیر خود ادامه داده است. این خاک، داغ هایی جانسوز  بسیاری را بر چهره خود به یادگار داشته و میزبان خون های نجیب آزادگانی سرافراز بوده است.

این ایام، بار دیگر ایران اسلامی داغدار فرزندانی از خود شد که عاشقانه تا دورافتاده ترین نقاط مرزی را مام میهن دانسته و با تاسی بر آموزه های اسلامی و امیرالمومنین علی علیه السلام، حسین گونه با افتخار رنگ شهادت بر نام خود زدند که باور داشتند:  والاترین مرگ ها شهادت است. 

شورای وحدت حادثه جانگداز شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه،  دکتر حسین امیر عبداللهیان، امام جمعه تبریز آیت الله سید محمد علی آل‌هاشم، استاندار استان آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی و  سردار رشید اسلام،  سید مهدی موسوی را به امام زمان ارواحنا فداه ، ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت ایران تبریک و تسلیت می گوید. 

ما باور داریم « ملتی که شهادت دارد، شکست ندارد» و چه زیباست ردای خدمت به کسوت شهادت ختم شود.  بدون شک ملت بزرگ ایران از این رویداد اندوهبار نیز سربلند و سرافراز بیرون آمده و امیدوار و مصمم به فرداهای روشن خواهد اندیشید که : 

اگر دل دلیل است، آورده ایم

اگر داغ شرط است، ما برده ایم

گواهی بخواهید، اینک گواه:

همین زخم هایی که نشمرده ایم!

دلی سربلند و سری سر به زیر

از این دست عمری به سر برده ایم

روابط عمومی شورای وحدت

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها