کد خبر: 711103
تاریخ انتشار :

مقایسه تخصصی ژنراتور برند استریم و استمفورد پاور

دیزل ژنراتور، دستگاهی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. این دستگاه با استفاده از موتور دیزل و به واسطه سوخت دیزل کار می ‌کند. ژنراتور استریم و استمفورد پاور از جمله شناخته شده ترین محصولات بازار در این زمینه هستند که قابلیت های مختلفی دارند.

مقایسه تخصصی ژنراتور برند استریم و استمفورد پاور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دیزل ژنراتور، دستگاهی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. این دستگاه با استفاده از موتور دیزل و به واسطه سوخت دیزل کار می ‌کند. ژنراتور استریم و استمفورد پاور از جمله شناخته شده ترین محصولات بازار در این زمینه هستند که قابلیت های مختلفی دارند.

مزیت اصلی این دو برند دیزل ژنراتور در مقایسه با سایر محصولات، در بهره‌‌وری سوخت است. موتور دیزل به لحاظ بهره‌وری سوخت، بهتر عمل می‌کند و کارایی بالاتری نسبت به موتورهای بنزینی دارد. شرکت راد دیزل به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان انواع ژنراتور شناخته می شود که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می کند.

ژنراتور کانوپی دار سایلنت

استریم، با کیفیت‌ترین چینی بازار

ژنراتور استریم یک نوع ژنراتور دیزلی چینی است. این ژنراتورها در دو نوع با اتاقک صداگیر (کانوپی‌دار) و بدون اتاقک صداگیر (بدون کانوپی) عرضه می‌شوند. نوع با اتاقک صداگیر، برای کاهش نویز تولید شده توسط موتور و اجزای داخلی استفاده می ‌شود؛ در حالی که نوع بدون اتاقک صداگیر، برای کاربردهایی که نیاز به اندازه کوچک و وزن سبک دارند، مناسب است.

ژنراتور استریم در حالت سه فاز و تک فاز با توان ‌های متنوعی از 7.5 تا 50 کیلو وات و با استفاده از سوخت گازوئیلی عرضه می‌ شود. این ژنراتورها معمولا برای تامین برق در مناطقی که امکانات شبکه برق عمومی محدود است یا برای استفاده در مکان ‌ها و صنایعی که نیاز به تامین برق پشتیبان دارند، استفاده می ‌شوند.

مقایسه مدل های مختلف ژنراتور برند استریم و برند اسمفورد

با استمفورد پاور بیشتر آشنا شوید

ژنراتور استمفورد پاور با توان‌ های متنوعی از 8.1 تا 3750 کاوا طراحی شده‌ اند. آن ها دارای کلاس حفاظت IP23 و عایق حرارتی H هستند که بدین معنی است که می ‌توانند در شرایط محیطی مختلف و در برابر ورود ذرات خارجی و آب مقاومت کنند.

ژنراتورهای استمفورد پاور نیز به صورت تک فاز و سه فاز عرضه می ‌شوند. در حالت تک فاز، آن ها با دور موتور 1500 دور در دقیقه و برق سه فاز 400 ولت کار می‌ کنند. این ژنراتورها معمولا در برنامه ‌های صنعتی، تجاری و نیروگاه‌ ها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از ویژگی‌ های مهم ژنراتورهای استمفورد پاور، راندمان بالای آن ها است که تا 90 درصد می‌رسد؛ به این معنی که ژنراتور مصرف سوخت کمتری نسبت به میزان تولید برق دارد.

تفاوت ‌های اصلی بین ژنراتورهای این دو برند

ژنراتور استریم و استمفورد پاور، علی رغم کاربردها و قابلیت های متعددی که در سیستم های مختلف دارند، با یکسری تفاوت ها نیز همراه هستند. مهمترین نکته در مورد استفاده از این محصولات، توجه به تفاوت ها و قابلیت های ویژه آن ها است:

کاربرد و محدوده توان

ژنراتورهای استریم با توان 7.5 تا 50 کیلو وات و ژنراتورهای استمفورد پاور با توان 8.1 تا 3750 کیلو وات (کاوا) طراحی شده‌ اند. با توجه به این مشخصات، ژنراتورهای استمفورد پاور برای کاربردهایی با توان بالاتر و نیازهای صنعتی یا تجاری بزرگ مناسب هستند. این موضوع شامل مصارفی می‌ شود که نیاز به تامین برق قدرتمندتر دارند، مانند کارخانه ‌ها، ساختمان‌ های بزرگ، شرکت‌ ها، بیمارستان‌ ها و سایر صنایع و سازمان‌ های بزرگ.

در مقابل، ژنراتورهای استریم با توان کمتر، بهترین انتخاب برای مصارف خانگی، کسب ‌و کارهای کوچک و مکان ‌های کوچک‌ مانند فروشگاه ‌ها، دفاتر، رستوران ‌ها و ساختمان ‌های مسکونی هستند.

کلاس حفاظت و عایق حرارتی

کلاس حفاظت در ژنراتورها معیاری است که نشان می ‌دهد تا چه اندازه ژنراتور مقاوم در برابر ورود ذرات خارجی مانند گرد و غبار و آب است. کلاس حفاظت معمولا با یک ترکیب از حروف IP و یک عدد نمایش داده می ‌شود. برای مثال، IP23 به معنی محافظت در برابر گرد و غبار درونی و محافظت در برابر آب با زاویه 60 درجه است.

در ژنراتورها از عایق ‌های حرارتی برای جلوگیری از انتقال حرارت از قسمت ‌های داغ به قسمت ‌های دیگر استفاده می ‌شود. این محصولات می ‌توانند از مواد اولیه مختلفی مانند قطعات سرامیکی و عایق‌ های حرارتی مقاوم استفاده شوند. در این مورد نیز انواع ژنراتورهای استریم و استمفورد متفاوت هستند.

تفاوت در راندمان

ژنراتورهای استمفورد پاور دارای راندمان بالا و در حدود تا 90 درصد هستند. به همین دلیل، کاربردهای گسترده تری دارند. راندمان بالا به این معنی است که این ژنراتورها کمترین میزان انرژی را اتلاف می ‌کنند و مصرف سوخت کمتری نسبت به میزان تولید برق دارند. ژنراتور استریم به دلیل کاربردهای جزئی تر، دارای راندمان کمتری هستند.

ژنراتور دیزلی پرقدرت و با توان بالا

کیفیت و بهره‌وری

استمفورد پاور به عنوان یک برند معتبر در زمینه تولید ژنراتورهای صنعتی شناخته می‌ شود و کیفیت و بهره‌وری بالایی را ارائه می ‌دهد. در مورد ژنراتور استریم نیز می توانیم به کیفیت و عملکرد بالای آن اشاره کنیم؛ اما معمولا مدل های مختلف برند استمفورد دارای کیفیت و بهره‌وری بیشتری هستند.

در مجموع، هر دو برند ژنراتور استریم و استمفورد پاور از نظر توان، دسته ‌بندی فاز، ولتاژ و کلاس حفاظتی، دارای ویژگی های متفاوتی هستند. تصمیم‌گیری نهایی بین این دو برند ژنراتور، بستگی به نیازها و الزامات شما دارد.

راد دیزل به عنوان یک شرکت زیرمجموعه هلدینگ تجارت، فعالیت خود را در زمینه واردات، تامین و تجهیز انواع ژنراتورهای برق، دیزل ژنراتورها، ژنراتورهای گازسوز و موتورهای برق آغاز کرده است. این شرکت با استفاده از سرمایه بخش خصوصی و به صورت سهامی خاص، فعالیت می ‌کند.

تحویل محصول با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت و کسب رضایت مشتریان از اهداف اصلی این شرکت به شمار می آیند. راد دیزل از توسعه و پیشرفت صنعت کشور به عنوان یکی از عوامل مهم برای موفقیت و بقا خود مطمئن است. شما عزیزان، جهت خرید انواع ژنراتور استریم، استمفورد پاور و سایر برندهای معتبر، می توانید با کارشناسان راد دیزل در تماس باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    Markets

    دیگر رسانه ها