کد خبر: 711387
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

بازگشت احمدی‌نژاد؟

احمدی‌نژاد در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده در پاسخ به دعوت حامیانش برای کاندیداتوری می‌گوید که در حال بررسی شرایط است؟

بازگشت احمدی‌نژاد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - فضای سیاسی کشور کاملا انتخاباتی شده و اگرچه که گروه‌ها و چهره‌های سیاسی هنوز رسما ورود خود به عرصه انتخابات را اعلام نکرده‌اند اما گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای و اخبار غیر رسمی حاکی از تکاپوی جدی بین جریانات سیاسی است. 

نام‌های بسیاری تا کنون مطرح شده و باید دید که کدام یک از آنها در نهایت نامزد ریاست جمهوری خواهند شد. یکی از این نامزدهای احتمالی اما محمود احمدی‌نژاد است. کسی که سابقه 8 سال ریاست جمهوری را دارد و مردم نیز عملکرد وی را به قدر کفایت دیده‌اند. او در انتخابات گذشته رد صلاحیت هم شده بود اما به نظر می‌رسد که این موضوع نه برای حامیان وی مهم است و نه خودش. شاهد آنکه در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده برخی از حامیان مردمی وی از احمدی‌نژاد برای کاندیداتوری در این دوره دعوت می‌کنند و او نیز «نه» نمی‌گوید.

احمدی‌نژاد می‌گوید در حال بررسی شرایط است و به زودی جمع‌بندی خواهد کرد. اینکه در نتیجه این بررسی‌ها شخصا نامزد ریاست جمهوری می‌شود و چالش تایید صلاحیت را به جان می‌خرد یا از یک گزینه دیگر حمایت کرده و سعی در دولت‌سازی خواهد کرد به زودی معلوم خواهد شد. نکته قابل توجه اما آن است که طیف نزدیک به احمدی‌نژاد در سالهای گذشته و مشخصا در دولت سیزدهم بیش از قبل قدرت گرفتند و این می‌تواند فضا را برای وی نسبتا مهیا کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها