کد خبر: 711516
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با حمیدرضا ترقی

غرب‌گراها شانسی در انتخابات ندارند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم از جریان‌هایی که با رهبری فاصله دارند و در قبال غرب مماشات می‌کنند و به نوعی غرب‌گرا هستند، عبور کرده‌اند و طبیعی است که چنین جریان‌هایی نتوانند در انتخابات به توفیقی برسند.

غرب‌گراها شانسی در انتخابات ندارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - مدت‌زمان کمی تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری وجود دارد و حالا مهم‌ترین بحث در حوزه سیاست داخلی آن است که فضای انتخاباتی در میان جامعه چه قدر آماده است و چه نیروهایی شانس رسیدن به پاستور را دارند؟

حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «معمولا بعد از حوادثی مانند شهادت آیت‌الله رئیسی مردم بیشتر پای صندوق‌ها حاضر می‌شوند و مشارکت افزایش می‌یابد زیرا تکیه مردم به نظام اسلامی است و مردم هر زمانی که احساس کنند مشارکتشان باعث تقویت نظام می‌شود، این کار را انجام می‌دهند و در صحنه حاضر می‌شوند. از سوی دیگر تشییع پیکر شهدای خدمت و حضور بالای مردم در آن مراسم، روحیه معنوی مردم را بالا برده است و انتظار می‌رود مشارکت مردم در انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری چهاردهم بالا باشد».

او ادامه داد: «من فکر می‌کنم چهره‌هایی که در گذشته مطرح بودند برای حضور در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری چندان قابل طرح نباشند و افرادی باید وارد شوند که نزدیک به خط و مشی فکری و اجرایی آقای رئیسی باشند تا بتوانند مورد پسند مردم واقع شوند».

این فعال سیاسی درباره اینکه حزب مؤتلفه چه برنامه‌ای برای انتخابات ریاست‌جمهوری دارد، پاسخ داد: «مؤتلفه کار خود را در حوزه انتخابات این دوره آغاز کرده است و مشخصا درباره اینکه با چه رویکردی وارد انتخابات شود در جلسه شورای مرکزی‌اش مورد بررسی قرار می‌دهد».

ترقی در پایان گفت: «به نظرم طیف‌های غیرانقلابی شانسی در انتخابات ندارند و نباید توقع داشته باشند که واردشدنشان به انتخابات به منزله پیروزی‌شان باشد. مردم می‌خواهند همان روحیه انقلابی و جهادی دولت سیزدهم ادامه داشته باشد و طبیعتا فردی شبیه به آقای رئیسی بیش از بقیه شانس پیروزی دارد. مردم از جریان‌هایی که با رهبری فاصله دارند و در قبال غرب مماشات می‌کنند و به نوعی غرب‌گرا هستند، عبور کرده‌اند و طبیعی است که چنین جریان‌هایی نتوانند در انتخابات به توفیقی برسند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها