کد خبر: 711810
تاریخ انتشار :

قیمت دلار | قیمت دلار امروز

قیمت دلار با خاک یکسان شد | قیمت دلار در بازار امروز 7 خرداد به چند تومان رسید؟

قیمت دلار در بازار امروز 7 خرداد 1403 اعلام شد.

قیمت دلار با خاک یکسان شد | قیمت دلار در بازار امروز 7 خرداد به چند تومان رسید؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

قیمت دلار امروز بدون تغییر و با همان رقم روز یکشنبه بازگشایی شد. روند معاملات ارز در تعادل قرار دارد و معامله‌گران، محدوده فعلی را کف قیمت دلار در مقطع کنونی می‌دانند.

قیمت دلار در سومین روز معاملاتی هفته بدون کوچکترین افت و خیز و در منطقه معاملاتی روزهای گذشته بازگشایی شد. روند رنج اسکناس دلار از اواسط هفته گذشته شروع شد و با افت و خیزهای محدود تا به امروز ادامه داشته است.

معامله‌گران در تشریح وضعیت بازار ارز می‌گویند بسیاری از فعالان این بازار دست از مبادله کشیده‌اند و در انتظار انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه و برگزاری نشست شورای حکام در ۱۰ روز آینده هستند. برخی معامله‌گران نیز می‌گویند قیمت فعلی دلار به خواست سیاست‌گذار است و این ارزپاشی بازارساز است که محدوده کنونی را برای اسکناس آمریکایی حفظ کرده است.

گفتنی است قیمت درهم امروز افزایش محدود ۴۰ تومانی داشت و این اسکناس با رقم ۱۵ هزار و ۷۸۰  تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش ۴۰۰ تومانی در کریدور پنجم یک پله عقب‌نشینی کرد و روی رقم ۵۷ هزار و ۷۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد و این اسکناس با قیمت ۷۳ هزار و ۴۴۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز روی رقم ۶۲ هزار و ۵۴۰ تومانی ایستاد و رشد ۲۰۰ تومانی دارد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز کاهش داشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۹۰ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۹۱۴ تومان عرضه شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها