کد خبر: 711953
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

نامزد کارگزاران یا نامزد اصلاح‌طلبان

کارگزاران محسن هاشمی را به عنوان نامزد ریاست جمهوری به جبهه اصلاحات پیشنهاد می‌دهد

نامزد کارگزاران یا نامزد اصلاح‌طلبان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - دوباره انتخابات شد و شاهد رویارویی طیف‌هایم مختلف اصلاح‌طلبی هستیم. برخی احزاب رادیکال هنوز درباره مشارکت و نامزدهای احتمالی تردید دارند اما برخی احزاب قدرت‌محور نامزد خود را هم مشخص کرده‌اند! شاهد آنکه آذر منصوری از عدم تصمیم گیری جبهه اصلاحات خبر داده بوده بود و کارگزاران از یک سو به چهره‌های میانه‌رو چراغ سبز نشان می‌دهد و از سوی دیگر نامزد خود را در این انتخابات مشخص کرده است. 

طبق آخرین خبر شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در جریان بررسی نامزدهای انتخابات ریاست‌‌جمهوری به تصمیم اولیه برای حمایت از محسن هاشمی رفسنجانی رسیده و این تصمیم مورد وثوق همه اعضای شورای مرکزی این حزب قرار گرفته است.

گویا خود محسن هاشمی هم درباره این تصمیم گفته است که مخالفتی با کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد.

آنطور که تسنیم، گزارش کرده مقرر شده است که حزب کارگزاران جلساتی با جبهه اصلاحات داشته باشد تا در صورت توافق، کارگزاران با جبهه اصلاحات به یک گزینه برسند؛ کارگزاران محسن هاشمی را به عنوان گزینه پیشنهادی خود به جبهه اصلاحات معرفی کرده است و منتظر است در جلسات آتی با جبهه اصلاحات به یک جمع بندی دربازه نامزد نهایی برسد.

اینکه جبهه اصلاحات به محسن هاشمی رضایت می‌دهد یا دنبال چهره‌های دیگری است در روزهای آتی مشخص خواهد شد. علی‌الحساب اما اسامی متعددی  در فهرست گزینه‌های احتمالی اصلاح‌طلبان قرار دارند از محمد صدر و مجید انصاری، جهانگیری و همتی گرفته تا پزشکیان و آذرجهرمی، نوبخت و عارف و ... .

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها