کد خبر: 711976
تاریخ انتشار :

اولین واکنش محسن هاشمی به اخبار کاندیداتوری وی در انتخابات

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزارن سازندگی گفت: ما هنوز درباره انتخابات ریاست‌جمهوری به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم و منتظریم در جلسات بعدی با اصلاحات موضوع را بررسی کنیم.

اولین واکنش محسن هاشمی به اخبار کاندیداتوری وی در انتخابات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزارن سازندگی در گفت‌وگو با فارس درباره انتشار برخی اخبار درباره حضور وی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و حمایت شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از وی گفت: ما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم و منتظریم در جلسات بعدی با اصلاحات موضوع را بررسی کنیم.

محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره انتشار برخی اخبار درباره حضور وی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و حمایت شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از وی گفت: ما هنور به جمع بندی نهایی نرسیدیم و منتظریم در جلسات بعدی با اصلاحات به جمع بندی برسیم.

یکی از اعضای حزب کارگزان نیز به فارس گفت که در جلسه شنبه شب شورای مرکزی حزب، اعضای این حزب بنابر مصوبه کمیته سیاسی و تصویب اعضای شورای مرکزی برای دعوت از چند نفر از شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب برای ثبت‌نام در انتخابات به جمع بندی رسیدند.وی افزود که این افراد آقایان محسن هاشمی، حسین مرعشی، اسحاق جهانگیری، محمد جوادظریف، بیژن زنگنه، عبدالناصر همتی و علی اکبر صالحی هستند.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها