کد خبر: 712001
تاریخ انتشار :

رئیس دفتر رهبر انقلاب: مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در دنیا بی‌سابقه بود

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در دانشگاه شهید ستاری، گفت: مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در دنیا بی‌سابقه بود. شایسته و لازم است تشییع میلیونی شهدای خدمت توسط نهادهای دانشگاهی بررسی شود.

رئیس دفتر رهبر انقلاب: مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در دنیا بی‌سابقه بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در دانشگاه شهید ستاری، گفت: نیروی هوایی نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است و بنده نیز به واسطه مسئولیت در زمان امام خمینی در پایگاه هشتم شکاری خدمت کردم.

وی افزود: گروهک ضدانقلاب تاکید می‌کرد که ارتش باید، ارتش بی طبقه توحیدی باشد و هدفش انحلال ارتش بود. بیعت ارتش با امام خمینی کار نظام پهلوی را تمام کرد. آن بیعت تاریخی نشان داد مردم ایران و ارتش مسلمان و متدین هستند.

حجت الاسلام گلپایگانی تاکید کرد: مصیبت اخیر همه ما را داغدار کرد شایسته و لازم است که مجامع علمی در رابطه با استقبال عظیمی که مردم از شهید رئیسی و شهدای خدمت کردند، کار کنند.  این تشییع میلیونی شایسته و لازم است توسط نهادهای دانشگاهی بررسی شود.

وی افزود: فاصله بین مسجد جمکران و قم حدود ۸ کیلومتر است که تمام این مسیر مملو از جمعیت بود. در آن روز آن‌طور که گفته شد بیش از یک میلیون نفر در تشییع شهدا قم شرکت کردند و در مشهد و تهران نیز جعیت‌های پرشوری حضور داشت.

حجت الاسلام گلپایگانی عنوان کرد: در ایران نیز نظیر این مراسم برای تشییع پیکر به جز تشییع سردار سلیمانی و امام خمینی وجود نداشت. .امروز شهدای خدمت برای آزادیخواهان جهان الگو هستند.

وی با اشاره به حضور و استقبال پرشور مقامات خارجی در مراسم تشییع و بعد از آن در کشور، گفت: .امروز شاهد حضور بیش از 90 هیئت دیپلماتیک در کشورمان هستیم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: مسئولین نباید اجازه دهند این چراغ پرنور خاموش شود.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها