کد خبر: 712116
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

بازگشت روحانی؟

داماد روحانی در توییتر گمانه بازگشت او را مطرح می‌کند!

بازگشت روحانی؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - محمود احمدی‌نژاد این روزها با ویدئوهایی که از سوی حامیانش در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کند و طرح گمانه بازگشت خود به پاستور، همه حواس‌ها را معطوف خود کرده اما او تنها رئیس جمهور سابقی نیست که قصد برگشتن به پاستور را دارد!

به نظر می‌رسد که حسن روحانی نیز بی‌میل نیست یک بار دیگر در راس دولت قرار بگیرد! شاهد این مدعا توییت اخیر کامبیز مهدیزاده است که پرسیده بود آیا  «حسن روحانی کاندید انتخابات ریاست جمهوری می‌شود؟»

پاسخ این پرسش را شاید ما ندانیم اما حتما داماد روحانی نمی‌داند لذا طرح آن در توییتر و در آستانه انتخابات قطعا معنا و مفهومی دارد.

نشانه دیگر عزم روحانی برای بازگشت به دولت را باید از میان رویکرد حامیان وی پیدا کرد. آنجا که محمود واعظی دست به افشاگری علیه شمخانی می‌زند و قصد سفید سازی چهره دولت روحانی در پیگیری برجام را دارد.

تکلیف این گمانه نیز البته در روزهای آتی مشخص خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که روحانی وارد میدان می‌شود؟ در این صورت چقدر شانس برای عبور از فیلتر شورای نگهبان و چقدر شانس برای رای آوری دارد؟ هرچه باشد هشت سال کشورداری او هنوز از ذهن‌ها پاک نشده و دولت رئیسی هم در سه سال گذشته هر روز و هر بار که مشکلی در کار بود، مشکل را به ناکارآمدی دولت پیش از خود حواله داده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها