کد خبر: 712120
تاریخ انتشار :

واعظی: با لاریجانی و جهانگیری در حال رایزنی هستیم

واعظی درباره گفت‌وگو با جبهه اصلاحات به منظور ائتلاف سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز خیلی به صورت رسمی گفت‌وگویی صورت نگرفته است اما تبادل‌نظرهایی به شکل پراکنده انجام می‌شود. چون باید سر خود فرد توافق کنیم اسامی که ما داریم و اسامی که دیگران دارند کمی متفاوت است. با آقای لاریجانی صحبت کردیم با آقای جهانگیری هم بنای بر صحبت بوده است.

واعظی: با لاریجانی و جهانگیری در حال رایزنی هستیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره گمانه‌زنی‌ها برای اعلام نامزدی او در  انتخابات ریاست جمهوری گفت: خیلی از دوستان گفتند، اما خیر، نامزد نخواهم شد. به نظرم از من بهتر وجود دارد و افراد معتدلی که می‌آیند و یا قرار است بیایند با توجه به مشکلاتی که کشور دارد ممکن است بهتر بتوانند کار کنند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا حزب، پیشنهادی برای افراد داخل حزب و بیرون از حزب برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری داده است؟ گفت: بله، به هرحال حزب با چند نفر در داخل حزب و بیرون از آن صحبت کرده است. در داخل حزب  یک مقدار بررسی صورت گرفته اما هنوز نهایی نشده، با بیرون از حزب هم صحبت‌هایی انجام شده و ان‌شاء‌لله سعی می‌کنیم تا چند روز دیگر تکلیف این موضوع روشن شود.

واعظی در پاسخ به این سوال که گویا حزب اعتدال و توسعه با آقای لاریجانی و جهانگیری هم صحبتی داشته است، گفت: با آقای لاریجانی صحبت کردیم با آقای جهانگیری هم بنای صحبت بوده است.

وی درباره جزئیات گفت‌وگو با لاریجانی گفت: آقای لاریجانی باید این موضوعات را بررسی کرده، ابعاد را ببینند و در نهایت تصمیم بگیرند. 

واعظی در پاسخ به این سوال که آیا حزب اعتدال و توسعه در جهت ائتلاف با گروه‌ها و احزاب سیاسی از جمله جبهه اصلاحات رایزنی‌هایی داشته است، گفت:‌ هنوز خیلی به صورت رسمی گفت‌وگویی صورت نگرفته است اما تبادل‌نظرهایی به شکل پراکنده انجام می‌شود. چون باید سر خود فرد توافق کنیم اسامی که ما داریم و اسامی که دیگران دارند کمی متفاوت است. بنابراین باید تا بعد از مشخص شدن بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان صبر کنیم. اما تصمیم حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب نامزد خود باید تا آخر هفته مشخص شود. 

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها