کد خبر: 712126
تاریخ انتشار :

پزشکیان: رای مستقلان نبود، قالیباف هرگز چنین رایی را نمی‌آورد

مسعود پزشکیان گفت: گروهی بسیار تعیین‌کننده در مجلس دوازدهم هستند که کنشگری آنها مبتی بر مطالبات مردم و منافع ملی است. گمان می‌کنم اگر رای مستقلان نبود، قالیباف هرگز یک چنین رایی را نمی‌آورد.

پزشکیان: رای مستقلان نبود، قالیباف هرگز چنین رایی را نمی‌آورد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد درباره حصول مدیریت کیفی در دولت آینده می‌گوید.

به گزارش اعتماد، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید؛ 

صاحب یک کسب و کار، مدیر یک کارخانه و مسوول یک دستگاه اگر می خواهد موفق باشد و در رقابت برنده شود باید در دل کارگران، کارمندان و مردم خود نفوذ کند تا از طریق مشارکت نیروهایش بتواند ارزش افزوده خلق کند.

گروهی بسیار تعیین کننده در مجلس دوازدهم هستند که کنشگری آنها مبتی بر مطالبات مردم و منافع ملی است. گمان می کنم اگر رای مستقلان نبود، قالیباف هرگز یک چنین رایی را نمی آورد.

 8درصد مشارکت مردم در انتخابات اخیر به هیچ وجه قابل دفاع نیست. به جای نقد دیگران، باید خودمان را نقد کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ داده که پس از 45 سال به جای اینکه مردم راغب تر به مشارکت شوند، دلزده تر و دورتر شده اند.

فارغ از اینکه شورای نگهبان ردصلاحیت می‌کند یا نه، مشارکت کردن، وارد میدان شدن و رونق بخشیدن به انتخابات در راستای منافع ملی است.

هر اندازه تک صدایی در انتخابات بیشتر باشد و تنها یک جریان در انتخابات حضور فعال داشته باشد، انتخابات سوت و کورتر و با مشارکت کمتر برگزار می شود.

 افرادی که برای تشییع امام جمعه تبریز در مراسم حاضر شدند، برای فرد و جناح خاصی نیامده بودند، با دل سوخته آمده بودند و ناراحت بودند. مردم غمگین بودند، چرا که امام جمعه ای را از دست داده بودند که مانند یک پدر برای جامعه عمل می کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها