کد خبر: 712340
تاریخ انتشار :

قیمت طلا | افزایش قیمت طلا

سقوط شدید قیمت طلا در بازار امروز | قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز 10 خرداد 1403

آخرین اخبار مربوط به بازار قیمت طلا را با ما دنبال کنید.

سقوط شدید قیمت طلا در بازار امروز | قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز 10 خرداد 1403
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

قیمت طلا و سکه در پنجمین روز هفته با کاهش قیمت بازگشایی شد. افت‌های بیش از نیم‌ میلیون تومانی در سکه‌های سنگین این قطعات را در کانال قیمتی پایین‌تر قرار داد. معامله‌گران می‌گویند رفت و برگشت قیمت طلا در محدوده مشخص، فعالان این بازار را دست به عصا کرده است.

قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه با کاهش قیمت در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. افت قیمت دلار و کاهش قابل توجه اونس جهانی طلا از کاهش قیمت در بازار طلا حمایت کرد و قطعات سنگین سکه را در کانال پایین‌تر قرار داد.

به اعتقاد فعالان بازار فلز زرد،‌ افت و خیزهای بازار طلا معامله‌گران را دست به عصا کرده و تقاضا در بازار با وجود افزایش‌ قیمت در روزهای گذشته افزایش چندانی پیدا نکرده است. معامله‌گران بازارهای مالی نشست شورای حکام و اینکه چه نتیجه‌ای برای ایران داشته باشد را در سرنوشت قیمت‌ها در بازارهای مالی موثر می‌دانند.

تحلیلگران بازارهای مالی محدوده فعلی قیمت و ورود پلکانی به بازار را منطقه مناسبی برای ورود به بازار طلا می‌دانند. گفتنی است قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۳۴۶ دلاری ایستاده و کاهش ۱۵ دلاری دارد. 

قیمت اونس نقره با روی رقم ۳۱ دلار و ۶۷ سنتی در حال معامله است. هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد و نسبت به روز سه‌شنبه کاهش ۴۰۰ تومانی پیدا کرد.

قیمت سکه امامی روز چهارشنبه ۹ خرداد روی رقم ۴۰ میلیون و ۴۱۰ تومانی بسته شد و  کاهش ۵۷۰ هزار تومانی داشت. قیمت سکه‌ بهار با کاهش ۵۱۰ هزار تومانی روی رقم ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومانی معامله شد.

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه ۳۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد و روی رقم ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی ایستاد. قیمت سکه گرمی بدون تغییر و با رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی روز سه‌شنبه معامله شد.

قیمت طلا روز چهارشنبه در روند کاهشی قرار گرفت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۱۷۴ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۵۳۷ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۴۱ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۵۴ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۱۱ هزار تومانی بسته شد.

حباب سکه روز چهارشنبه ۹ خرداد غیر از ربع‌سکه در تمام قطعات افزایشی شد. حباب سکه امامی ۳۹ هزار تومان، سکه بهار ۱۱۸ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۱ هزار تومان و سکه گرمی ۷۷ هزار تومان رشد کرد. حباب ربع‌سکه ۲۴۵ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها