کد خبر: 712347
تاریخ انتشار :

کواکبیان رسما کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شد

مصطفی‌کواکبیان از چهره‌های برجسته اصلاح‌طلبان و دبیرکل حزب مردم‌سالاری از نام‌نویسی خود در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم خبر داد.

کواکبیان رسما کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مصطفی کواکبیان اظهار داشت: احزاب مختلف از جمله حزب مردم سالاری که بنده افتخار دارم در خدمت آنها به عنوان دبیرکل هستم، (برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو) از بنده هم دعوت کردند.

وی با بیان اینکه موضوع نام‌نویسی‌اش به عنوان داوطلب حضور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، از مدتها قبل مطرح بود افزود: باید ببینیم که دستگاه‌های نظارتی چگونه برخورد می‌کنند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه حتما که نباید (انتخابات با حضور) یک جناح و یک جریان باشد عنوان کرد: باید دید که آیا آنها (شورای نگهبان) هم طرفدار مشارکت حداکثری هستند که انتخاباتی با سلایق مختلف با دیدگاه های متفاوت برگزار شود یا خیر؟

کواکبیان با بیان اینکه من از قبل گفته بودم برای این انتخابات نام نویسی خواهم کرد تصریح کرد: اما همه ما فکر می کردیم این انتخابات یک سال بعد برگزار خواهد شد؛ ولی خب با این اتفاق اسفناکی که افتاد بالاخره همه برنامه‌ها در یک شرایط اضطراری در حال انجام شدن است.

وی عنوان کرد: (همکارانم در حزی مردم سالاری در این شرایط) من را نیز مضطر کرده‌اند که بیایم و (در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم) ثبت نام کنم.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها