کد خبر: 712416
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

نامزد اصلاح‌طلبان؛ صدر یا جهانگیری؟

جریان اصلاحات هنوز نامزد خود را معرفی نکرده است اما گمانه‌زنی‌ها در این باره بسیار است.

نامزد اصلاح‌طلبان؛ صدر یا جهانگیری؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری فقط تا چهاردهم خرداد ادامه داد و اصلاح‌طلبان نیز باید تصمیم خود را بگیرند. اینکه سیاسیون در این جریان سیاسی در نهایت از گزینه غیراصلاح‌طلب حمایت خواهند کرد یا خیر، بحث مفصل و دیگری است اما در این مرحله و با توجه به راهبرد جبهه اصلاحات اصرارشان به ورود با گزینه اصلاح‌طلب است.

آنطور که در خبرها آمده، محمد خاتمی این بار محمد صدر را پیشنهاد کرده است. گزینه‌های دیگری هم اما مطرح هستند که قرار است هر کدام میزان بیشتری از آرای اصلاح‌طلبان را اتخاذ کرد، گزینه این جریان باشد. فعلا اما اصلاح‌طلبان سه گزینه روی میز دارند. محمد صدر، اسحاق جهانگیری و محمود صادقی.

مصداق این مدعا توییت محمود صادقی است که نوشته: در جلسه فوق‌العاده امشب شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها درباره فهرست اشخاص مورد حمایت انجمن برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ۱۴۰۳ بحث و بررسی و رأی‌گیری شد و آقایان محمود صادقی، سید محمد صدر و اسحاق جهانگیری حائز اکثریت آرا شدند.

از آنجایی که انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها نشانگر رای گزینه‌ها مطرح شده در میان جبهه اصلاحات نیست اما توییت محمود صادقی را می‌توان مصداق آن لطیفه ما سه تا را کجا می‌برید هم دانست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها