کد خبر: 712458
تاریخ انتشار :

علم‌الهدی: مجاهدت خستگی‌ناپذیر در خدمت به محرومان نماد حکمرانی دینی است

امام جمعه مشهد گفت: فردی همچون رییس‌جمهور شهید آیت‌الله رییسی در رسیدگی به محرومان و قشر آسیب‌پذیر هیچگاه خسته نشد و این مجاهدت وی نمادی از حکمرانی دینی است.

علم‌الهدی: مجاهدت خستگی‌ناپذیر در خدمت به محرومان نماد حکمرانی دینی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد افزود: همه رده های جامعه آیت‌الله رییسی، رییس جمهور شهید را فردی خادم مردم و با خدمات کم سابقه به محرومان می شناسند.

وی بیان کرد: خستگی ناپذیری رییس جمهور که از سوی رهبر انقلاب به عنوان خصوصیتی برجسته مطرح شد نیز دیگر ویژگی مورد تایید عموم جامعه است و از طرفی خشوع رییس جمهور در برابر مردم نیز از جمله خصوصیات مورد اجماع همه مردم است.

امام جمعه مشهد مدیریت سیاسی و اقتصادی رییس جمهور فقید را کم نظیر توصیف کرد و افزود: علاوه بر اینکه ایشان استراحت کمی داشت، از سوی دیگر پس از دوندگی های روزانه باید تهمت ها و فضاسازی ها را نیز تحمل می کرد و البته خسته نیز نمی شد، عامل این رفتار اخلاص رییس جمهور بود.

وی با بیان اینکه ضعف رسانه ای اشکال وارده به دولت سیزدهم در این سالها بود، ادامه داد: رسانه ایشان ضعیف نبود بلکه اخلاص ایشان اجازه نمی داد تا همه اقدامات را منعکس کنند و عکس های ایشان منتشر گردد.

علم الهدی به روزه داری آیت الله رییسی در ایام مختلف سال اشاره کرد و گفت: ایشان ۱۶ سال قبل به عنوان فقیه و مجتهد شناخته شد و از آن سال عضو مجلس خبرگان رهبری بود، ایشان فقیه بود و فقه می دانست و شبهات فقهی را در جریان برخی اقدامات مانند اختصاص ارز ۲۸۰ هزار ریالی به حجاج و منافات نداشتن آن با موضوع مستطیع بودن حاجیان برطرف می کرد.

وی به اطاعت آیت الله رییسی از رهبر انقلاب و ولی فقیه اشاره و اظهار کرد: آنچه رییس جمهور شهید انجام داد اجرای حکمرانی ولایت فقیه است، این که فقیه و حقوق دان مجاهدی در راس امور کشور قرار گرفته و از طرفی ذوب در رهبری و ولایت باشد، خدمات ایشان نشان دهنده حکمرانی دینی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بخشی از سخنانش بیان کرد: اگر فرد زاویه دار با ولایت را در راس حکومت قرار دهید،جز ندامت چیزی عاید نخواهد شد.

وی همچنین ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب برای تبیین مسایل روی داده در جریان حادثه برای رییس جمهور گفت: از مردم و مسوولان انقلابی خراسان رضوی و مشهد در جریان سوگواری برای رییس جمهور شهید قدردانی می کنم.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: مشهد شهر امام رضا(ع) است و مدیریت این شهر باید متناسب با وجود مقدس آن حضرت انجام شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها