کد خبر: 712729
تاریخ انتشار :

کواکبیان: معلوم نیست کاندیدای جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری باشم

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری گفت معلوم نیست که کاندیدای جبهه اصلاحات در انتخابات باشم.

کواکبیان: معلوم نیست کاندیدای جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری باشم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مصطفی کواکبیان گفت: تصمیم‌گیری نهایی در مورد کاندیدای مورد حمایت جبهه اصلاحات به این بستگی دارد که چه فردی یا افرادی تایید صلاحیت شوند.

دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه در انتخابات دوره قبل کاندیدای رسمی جبهه اصلاحات بودم و جبهه اصلاحات در کنار بنده از چند کاندیدای دیگر هم حمایت کرد، اما نتوانستیم از فیلتر شورای نگهبان عبور کنیم، تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده گزینه جبهه اصلاحات نبودند و کاندیداتوری آنها در انتخابات به صورت مستقل بود.

کواکبیان بیان کرد: جبهه اصلاحات در این دوره از انتخابات نیز از کاندیدا یا کاندیداهایی حمایت می‌کند اما تصمیم‌گیری نهایی زمانی انجام می‌شود که ببینیم چه اشخاص و افرادی تایید می‌شوند.

به گزارش ایرنا،شامگاه چهارشنبه ـ ۹ خرداد ماه ـ جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

بک عضو جبهه اصلاحات که در این جلسه حضور داشت به ایرنا، گفت: قرار شد ظرف ۳ روز آینده هر کدام از اعضاء حقیقی و حقوقی یعنی احزاب و شخصیت‌ها ۳ نفر را به جبهه اصلاحات معرفی کنند، سپس براساس مکانیسم رأی گیری، جبهه در مورد گزینه‌های معرفی شده تصمیم‌گیری خواهد کرد.

در این جلسه، بنابر این شد که در صورت تایید کاندیدای اختصاصی جبهه اصلاحات از سوی شورای نگهبان، این جبهه در انتخابات حضور خواهد داشت.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها