کد خبر: 712826
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد:

زرآبادی پس از ثبت نام: با فساد مبارزه خواهم کرد

داوطلب چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: از برنامه‌های من اصلاح رویکرد سیاست داخلی با اولویت دادن به توسعه همه جانبه و مبارزه با فساد در همه اشکال آن است.

زرآبادی پس از ثبت نام: با فساد مبارزه خواهم کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، حمیده زرآبادی پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، گفت: تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی انزواگرا در مواجهه دیپلماتیک با قدرت خارجی و تبدیل آن به دیپلماسی فعال و شجاع و متکی به حمایت ملی به منظور رفع تهدیدهای بین‌المللی و ایجاد فرصت برای کشور از راهبردهای من است.

وی، سپردن کار به دست نیروهای توانمند و جهان شناس و دانا و منع نهادهای دیگر از دخالت در دیپلماسی و اولویت دادن به سیاست تنش زدایی و اعلام اینکه سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران صلح در جهان و برپایی مردم سالاری در منطقه است را دیگر راهبرد خود عنوان کرد.

داوطلب چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با اینکه طرفدار محرومان و مخالف ترور هستیم، گفت‌وگو با دنیا را بر هر شیوه دیگری ترجیح می‌دهیم.

زرآبادی اظهار کرد: حاکم کردن شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری و تعطیل کردن سلطه آشکار و پنهان بر شئونات و انتصابات و گزینش های علمی و دانشگاه دیگر راهبرد من است.

وی راهبرد دیگر خود را اهتمام به توسعه اقتصادی و عزم ملی برای بازسازی همه حوزه های تخریب شده اقتصاد کشور با هدف بهبود زندگی مردم و بازگرداندن کشور به جایگاه شایسته‌اش، دستیابی به دانش و فناوری‌های نو و بازارهای سرمایه، تجارت جهانی و رشد قدرت خرید مردم و برچیدن فقر حاکم عنوان کرد.

داوطلب چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: از برنامه‌های من اصلاح رویکرد سیاست داخلی با اولویت دادن به توسعه همه جانبه، بازگرداندن نیروهای نظامی به جایگاه و مسئولیت اصلی خود، مبارزه با فساد در همه اشکال آن، آزادی اطلاع‌رسانی و حمایت از رسانه‌های آزاد و مستقل است.

زرآبادی خاطرنشان کرد: فعالیت آزادانه احزاب، تشکل‌های مستقل و نهادهای صنفی، آزادی زندانیان سیاسی، پایان دادن به تنش‌ها و آرامش بخشیدن به افکار عمومی، اهتمام به انسجام ملی و به حساب آوردن همه گرایش‌ها و سلیقه‌ها و اقوام و مذاهب هم از دیگر برنامه‌های من است.

وی تاکید کرد: اعضای کابینه من از بین تمامی زنان و مردان شایسته با هر گرایش، قومیت، دین و طبقه که دارای شاخص‌های تعهد، تخصص، شجاعت، شفافیت در همه وجوه، اراده به توسعه و الویت بخشیدن به منافع ملی انتخاب خواهند شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها