کد خبر: 712865
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

پورمحمدی: قرار نبود مردم نگران گذران زندگی خود باشند / قرار نبود عدالت، قربانی مصلحت شود/ قرار نبود فساد و فاسدان، ساختارها و سازمان‌ها را نشانه گیرند

پورمحمدی تاکید کرد: نام دولت چهاردهم «دولت قرار» است و اولویت‌هایش ثروت، قدرت و عدالت خواهد بود.

پورمحمدی: قرار نبود مردم نگران گذران زندگی خود باشند / قرار نبود عدالت، قربانی مصلحت شود/ قرار نبود فساد و فاسدان، ساختارها و سازمان‌ها را نشانه گیرند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب کاندیداتوری در این انتخابات شد. وی تاکید کرد: نام دولت چهاردهم «دولت قرار» است و اولویت‌هایش ثروت، قدرت و عدالت خواهد بود.

 

متن کامل سخنرانی پورمحمدی بعد از ثبت نام را اینجا بخوانید: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الحق

به نام خدای خرد، شادی، شکوفایی

به نام خدای  استواری و آزادگی

 

سلام و درود بر همه هم‌وطنان عزیز ایرانی ام  در هر کجای جهان که هستید. سلام بر روح خدا که فرمود انتظار فرج از نیمه خرداد کشم. سلام بر برادر  و همرزم دیرینه‌ام، رئیسی عزیز که با یک عمر تلاش خستگی ناپذیر و با فرجام پرافتخار شهادت، جاوادنه شد.

ایرانیان عزیز، من مصطفی پورمحمدی هستم. فرزند حسین. طلبه ای که نوجوانی را در مبارزه با رژیم گذشته، جوانی را در مسئولیت‌های متعدد انقلابی و میان‌سالی را در سِمت های سخت، اثرگذارو پرچالش ملی گذرانده‌ است.  

 

 مردم عزیز؛

ما سرشار از آرمان ها و آرزوهای بالا بلند بودیم. اما آیا امروز در آن جایگاهی هستیم که آرزویش را داشتیم؟  

بی‌گمان گام‌های بلندی برداشته‌ایم و دستاوردهای انکارناپذیری را بدست آورده ایم؛ اما ناکامی‌ها، ناهنجاری‌ها و کاستی‌های آزار دهنده نیزکم نیست

امروز کسی با شما سخن میگوید که فراز و فرودهای سیاستگذاریِ کشور را می شناسد. کسی که می تواند بگوید که در چهل و پنج سال گذشته با مسائل پیدا و رازهای پنهان، و مشکلاتِ خُرد و کلان ِ داخلی و خارجی این سرزمین آشناست.

کسی که  ایران عزیز و پهناور، شهر به شهر و مناطق گوناگون آن را دیده است و با مسائلش آشناست. نظام اداری ایران و چالش‌هایش را درک می کند و با مدیران کارآزموده و سرمایه های اجتماعی کشور، از نزدیک زیسته‌است. من به توانایی ایرانیان برای ایجاد قدرت، ثروت و عدالت ایمان دارم و معتقدم خداوند نعمت را بر ما تمام کرده است.

 

با جرات می توانم از عظمت ایران و ایرانی و  انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران سخن بگویم زیرا فقط دستی از دور بر آتش نداشته‌ام و بی‌خبر از ظرفیت‌های ‌بی‌بدیل این سرزمین نیستم.

من به دانش و خلاقیت زنان ، مردان و جوانان شایسته و فرهیخته کشورم و توان برجسته آنان در فناوری های نوین، دولت الکترونیک و هوش مصنوعی باور عمیق دارم. 

اما  غصه‌ها، گله‌ها، تلخ‌کامی‌ها و نگرانی مردم را نباید نادیده گرفت؛ و چون یقین دارم که می‌توانستیم در شرایطی بسیار بهتر از این باشیم اندوهگینم.

* قرار نبود بسیاری از شما مردم نگران گذران زندگی خود باشید.  

* قرار نبود بسیاری از شما جوانان با ناامیدی دست و پنجه نرم کنید.

* قرار نبود نفرت، بدبینی و اتهام زنی، سکه رایج روزگار باشد.

* قرار نبود فساد و فاسدان، ساختارها و سازمان‌ها را نشانه گیرند.

* قرار نبود  سیاست بر دیانت مقدم شود و اخلاق رامِ قدرت گردد.

* قرار ما این نبود  که عدالت، قربانی مصلحت شود.

امروز خود و شما را دعوت می‌کنم که تلاش کنیم کشور را به قرارهایی برگردانیم که امام، رهبری و شهدای انقلاب با ما گذاشته‌اند.

نام دولت چهاردهم دولت قرار و اولویت‌هایش عدالت، ثروت و قدرت خواهد بود. قرار من با شما، تحقق این سه اولویت کلیدی است. 

جمله بی قراریت از طلب قرار تست

طالب بی قرار شو تا که قرار آیدت

عزت و کرامت هم‌وطنان در داخل و خارج از کشور و شکوفایی در همه عرصه ها، قرارِ نهمین رئیس جمهوری اسلامی با مردم ایران است. بازگرداندن قدرت به ملت و باز تعریف درست مفهوم دولت با  خرد مندی، تولید ثروت برای مردم و اجرای عدالت ممکن است. عدالت در همه عرصه ها و بهره مندی عادلانه شهروندان از مواهب اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هدف اصلی نظام اسلامی است. 

ثروت،  مکنت و غنی هدیه بزرگ الهی به انسانهاست. نظام اسلامی متعهد است همه مردمان سرزمینش از رفاه و عزت و کرامت برخوردار باشند

این همه گفتیم لیک اندر بسیج

بی عنایات خدا هیچیم هیچ

 و سخن آخر:

اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه، تعز بهاالاسلام و اهله و تذل بها النافق و اهله و تجعلنا فیها من الدعاه الی طاعتک و القاده الی سبیلک و ترزقنا بها کرامه الدنیا و الاخره

آمین یا رب العالیمن درود بر شما

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها