کد خبر: 712866
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

رئیس مجلس نامزد ریاست جمهوری شد / نگرانی‌های قالیباف

محمدباقر قالیباف بالاخره تصمیمش را گرفت و به وزارت کشور رفت تا رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

رئیس مجلس نامزد ریاست جمهوری شد / نگرانی‌های قالیباف
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - محمدباقر قالیباف بالاخره تصمیمش را گرفت و به وزارت کشور رفت تا رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود. او بعد پیاده‌روی در جمع هوادارانش به ستاد انتخابات رسید و به سوالات خبرنگاران درباره اینکه تکلیف مجلس در صورت ریاست جمهوری او چه خواهد شد؟ و اینکه از مجلس استعفا خواهد داد یا خیر؟ پاسخی نداد؟

وی در فرصت سخنرانی خود نیز گفت: مشاهدۀ صحنۀ انتخابات و کمرنگ‌شدن کارآمدی و راه‌کارهای حل مشکلات من را به جمع‌بندی جدیدی رساند که اگر نامزد انتخابات نشوم کاری که در این چند سال گذشته در دولت مردمی و مجلس انقلابی شروع کردیم ناتمام می‌ماند.

قالیباف افزود: پا به عرصۀ انتخابات گذاشتم تا برای حل مسائل و مشکلات شما با تمام وجود تلاش کنم تا با کمک شما دورۀ دیگری از رکود و سوءمدیریت مانند دهۀ نود در کشور حاکم نشود.

وی تاکید کرد: اگر معتقد نبودم که مشکلات معیشت، کاهش قدرت خرید، محرومیت، فقر، تبعیض، کاهش قدرت خرید، نابرابری، هزینه‌های کمرشکن مسکن، گرانی‌ها و بازار نابسامان خودرو، وضعیت اینترنت و عبور از تحریم‌ها قابل حل است هرگز پا به عرصۀ رقابت نمی‌گذاشتم.

رئیس مجلس گفت: من هم مانند همه بدون اشکال نیستم. تنها دیکتۀ نانوشته است که غلط ندارد. با یک مدیریت مسئولیت‌پذیر و انقلابی دولت کارآمد را ایجاد کنیم تا شما در دنیا احساس سربلندی کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها