کد خبر: 712884
تاریخ انتشار :

دبیرکل حزب جهادگران اسلامی: لاریجانی از قالیباف جلوتر است

دبیرکل حزب جهادگران اسلامی گفت: بیشتر کسانی که ثبت‌نام کردند با این استدلال آمده‌اند که خودی نشان بدهند و پایگاه رأیی جمع کنند و به نفع یک کاندیدایی که فکر می‌کنند رأی خواهد آورد کنار خواهند رفت تا بعدا امتیاز بگیرند.

دبیرکل حزب جهادگران اسلامی: لاریجانی از قالیباف جلوتر است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وهاب عزیزی در گفتگو با خبرفوری بیان داشت: هنوز مهره قوی در بین اصولگرایان به عنوان وزنه رقابتی انتخابات نداریم فلذا فقط در صورتی که فضا مانند انتخابات مجلس باشد، جلیلی رأی می‌آورد ولی اگر فضا رقابتی باشد و مشارکت افزایش بیابد، شانس برای لاریجانی است، لاریجانی فعلا از قالیباف جلوتر است. تکیه بر مسند ریاست جمهوری را در قالیباف و تیمش نمی‌بینم.

وی افزود: دوره قبلی کاندیداها از آن شکل انتخابات که به نفع یک نفر کناره‌گیری کردند نتیجه خوبی گرفتند زیرا کمک کردند یک نفر از خودشان رئیس‌جمهور شود و بقیه هم پست‌هایی که در خوابشان نمی‌دیدند بدست آوردند، بنابراین این دور هم احتمال اتفاق افتادن چنین حالتی بسیار بالاست‌.

عزیزی اظهار داشت: معتقدم احتمال اینکه اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در صورت تایید صلاحیت لاریجانی بر سر او اجماع کنند وجود دارد و هماهنگی لاریجانی و قالیباف در پشت پرده را هم می‌توان متصور شد.

وی گفت: طیف جبهه پایداری و تندورها هم احتمالا روی جلیلی اجماع خواهند کرد.

منبع: خبر فوری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها