کد خبر: 712951
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

تعریف جدید امیرالمومنین و رفراندوم!

جملیه علم‌الهدی و پدرش در هفته گذشته با اظهاراتی عجیب حاشیه‌ساز شدند.

تعریف جدید امیرالمومنین و رفراندوم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد پیش‌ترها نیز با اظهاراتی حاشیه‌ساز شده بود اما از وقتی که دامادش یعنی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شد بیشتر مورد توجه قرار گرفته و به تبع آن بیشتر هم حاشیه ساخت. مثلا تفاوت مواضع وی در مسائل گوناگون در دولت روحانی و دولت رئیسی، همیشه از جمله نکات مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بوده است.

جمیله علم‌الهدی یعنی دختر او و همسر رئیسی نیز در سه سال گذشته کم خبرساز نشده است. در روزهای اخیر و بعد از سانحه بالگرد رئیسی اما هر دو نفر بیش از قبل مورد توجه بودند و عجیب اینکه در عین سوگواری ، باز هم اظهاراتی حاشیه ساز داشتند!

آقای علم‌الهدی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، از اینکه برخی بگویند رئیس جمهور ساده زیست نمی‌خواهیم انتقاد کرده و گفته «این یعنی ما امیرالمومنین نمی‌خواهیم». بخش مهم‌تر این است که در همین سخنرانی بسیار از ساده زیستی ابراهیم رئیسی گفته است! ارتقا رئیس جمهور شهید به مقام امیرالمومنین از سوی وی نکته‌ای است که مورد نقد جدی کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

جمیله علم‌الهدی که این روزها گمانه‌زنی درباره او و حضورش در دولت بعد بسیار است نیز طی اظهاراتی حاشیه‌ساز شده است. او مراسم تشییع رئیسی را رفراندوم دانسته و گفته که این رفراندوم را خدا برگزار کرد!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها