کد خبر: 712967
تاریخ انتشار :

وحیدی: نامزدها مراقبت کنند جو معنوی پس از شهادت رئیسی خدشه‌دار نشود

وزیر کشور با اشاره به تشکیل کمیسیون بررسی تبلیغات انتخاباتی در وزارت کشور گفت: نامزدها باید از تخریب همدیگر خودداری کنند و برنامه‌های خودشان را بگویند. به خصوص با این جو معنوی و ارزشمندی که بر اثر شهادت عزیزانمان و به ویژه آیت‌الله رئیسی حکم‌فرما شده است باید حتما مراقبت کنند که این جو خوب دچار خدشه نشود.

وحیدی: نامزدها مراقبت کنند جو معنوی پس از شهادت رئیسی خدشه‌دار نشود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره توصیه به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای رعایت اخلاق در جریان رقابت‌ها و در مناظرات انتخاباتی گفت: این مساله در قانون انتخابات هم آمده است که کاندیداها از تخریب یکدیگر خودداری کنند و برنامه‌های خودشان را بگویند و از تهمت زدن و مسائل شبیه به این خودداری کنند.

وزیر کشور با بیان این‌که اخلاق انتخاباتی باید خیلی جدی برقرار باشد، تاکید کرد: به خصوص با این جو معنوی و ارزشمندی که بر اثر شهادت عزیزانمان و به ویژه آیت‌الله رئیسی حکم‌فرما شده است باید حتما مراقبت کنند که این جو خوب دچار خدشه نشود.

وی خاطرنشان کرد: راه این مساله هم همین است که نامزدها برنامه خودشان را بگویند و از تخریب همدیگر جلوگیری کنند تا مردم بشناسند که هرکسی چه برنامه‌ای دارد و بتوانند بهترین را انتخاب کنند.

وحیدی درباره نظارت وزارت کشور گفت: یک کمیسیون بررسی تبلیغات داریم که این کمیسیون در قانون پیش‌بینی شده است چند نهاد در آن حضور دارند وزارت کشور هم هست و از جمله وظایفش این است که بر این مسائل نظارت داشته باشد و اگر کسی مشکلی ایجاد کرد، حتما گزارش خواهد شد و این به مراجع ذی‌‌ربط منعکس می‌شود.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها