کد خبر: 713099
تاریخ انتشار :

واکنش تند ایران به قطعنامه شورای حکام

ایران ضمن محکوم کردن قطعنامه شورای حکام اعلام کرد: هیچ تأثیری بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای ادامه بهره‌برداری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و عمیاتی ساختن طرح‌های توسعه‌ای هسته‌ای ندارد.

واکنش تند ایران به قطعنامه شورای حکام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - وزارت خارجه کشورمان طی بیانیه‌ای به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام واکنش نشان داد و تصویب این قطعنامه را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: 

اقدام تعدادی از کشورها در‌ تصویب یک قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به شدت محکوم می‌کنیم.

جمهوری اسلامی ایران ارائه و تصویب این قطعنامه را اقدامی سیاسی و غیرسازنده و در ادامه سیاست‌های شکست خورده قبلی برخی از کشورهای غربی و تلاشی برای سوءاستفاده سیاسی از سازوکارهای بین‌المللی علیه کشورهای مستقل می‌داند.

جمهوری اسلامی ایران متعهد به ادامه همکاری فنی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب حقوق و تکالیف بین‌المللی خود براساس معاهده عدم اشاعه و موافقتنامه پادمان است. 

صدور این قطعنامه، هیچ تأثیری بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای ادامه بهره‌برداری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و عمیاتی ساختن طرح‌های توسعه‌ای هسته‌ای خود مطابق با حقوق کشور ذیل معاهدات ذیربط بین‌المللی ندارد.


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها