کد خبر: 713551
تاریخ انتشار :

فریدون مجلسی: از انتخابات زودهنگام برای ترمیم ناکارآمدی‌ها استفاده شود

یک دیپلمات باسابقه گفت: لازم است نظام سیاسی مقدمات لازم برای ترغیب افکار عمومی جهت رای دادن را فراهم کند تا این پیام به جهان صادر شود که جامعه و حکومت با هم در یک راستا هستند.

فریدون مجلسی: از انتخابات زودهنگام برای ترمیم ناکارآمدی‌ها استفاده شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فریدون مجلسی در گفتگو با خبر فوری بیان داشت: مشارکت بالا در انتخابات شاخص کارآمدی و‌ رضایت عمومی از عملکرد حکومت است. به همین دلیل لازم است، نظام سیاسی مقدمات لازم برای ترغیب افکار عمومی جهت رای دادن را فراهم کند تا در شرایطی که جهان بنای تهدید ایران را دارد، این پیام صادر شود که جامعه و حکومت با هم در یک راستا هستند و تهدیدها‌ هیچ خللی در ارتباط مردم _ مسوولان ایجاد نخواهد کرد.

وی افزود: دولت چهاردهم کار دشواری دارد تا بتواند رابطه مخدوش شده با جهان را ترمیم کند. در واقع دولت سیزدهم در سه سال فعالیت متأسفانه نگاهی غیرمنطقی به سیاست خارجی داشت،‌‌ به طوری که حتی برخی از همسایه‌ها هم در مقاطعی‌ برای ما هزینه‌سازی کردند.‌ حالا زمان اصلاح رسیده است و دولت آتی باید درصدد رفع موانع بین‌المللی باشد.

مجلسی گفت: مردم ایران در چند انتخابات گذشته عامیانه به صندوق رأی پشت کردند تا صدای اعتراضی شان را به گوش دست اندرکاران برسانند.‌ حالا که قرار است انتخابات زودهنگام برگزار شود، فرصت خوبی برای ترمیم ناکارآمدی ها به وجود امده است.

منبع: خبر فوری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها