کد خبر: 713563
تاریخ انتشار :

انتقاد آقاتهرانی از اعمال تخریبی در انتخابات

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به لزوم رعایت اخلاق‌مداری در انتخابات، گفت: اعمال تخریبی در انتخابات به آبروی ملی لطمه می‌زند.

انتقاد آقاتهرانی از اعمال تخریبی در انتخابات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جبهه پایداری در گفت‌وگو با فارس "با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره رعایت اخلاق انتخاباتی"، گفت: بیان حکمت آمیز و بلند مقام ولایت (دامت توفیقاته) در زمینه اخلاق انتخاباتی گویا‌تر از آن است که توضیحی را طلب کند و بهتر است همه بیانات ایشان را سر‌لوحه قرار دهند. 

وی افزود: در رقابت‌های انتخاباتی بدگوئی، تهمت‌زنی و لجن‌پراکنی بیش از آن که طرف مقابل را خراب کند، گویای تهی بودن گوینده آن اتهامات است. چون این موارد نامبرده خلاف اخلاق و بی تقوایی است، وقتی دیگران از بیرون به آن بنگرند، این رفتار نه تنها مورد پسند آن‌ها نخواهد بود، که نفرت‌زایی هم خواهد کرد. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر جمعی بزرگ‌تر به این بیماری مبتلا شد، آبروی ملی آن جامعه لطمه خواهد دید. 

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با اشاره به لزوم رعایت اخلاق در انتخابات، گفت: واکنش‌های تخریبی و بدرفتاری‌ها نه تنها پیشرفتی حاصل نمی‌کند بلکه موجب ایستائی و عقب رفت در کارها نیز خواهد شد.

وی تاکید کرد: کمال مادی و معنوی موجب رشد و بالندگی است، نه اعمال و رفتار بی‌ارزش و یا ضد ارزش. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: حاصل آن که در رقابت‌ها خصوصاً رقابت‌های انتخاباتی بین نامزدها تأکید بر رعایت اخلاق انسانی اسلامی است.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها