کد خبر: 713727
تاریخ انتشار :

معاون حقوقی رئیس جمهور: نامزدها مراقبت کنند از مرز اخلاق خارج نشوند

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: از آنجایی که در این انتخابات یک فضای اخلاقی و تعاملی در کشور شکل گرفته انتظار این است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این شرایط و فضای زیبایی که در ذهن مردم شکل گرفته است را تقویت کنند و مراقبت کنند از مرز اخلاق خارج نشوند.

معاون حقوقی رئیس جمهور: نامزدها مراقبت کنند از مرز اخلاق خارج نشوند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد دهقان در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که نامزدها انتخابات ریاست جمهوری چگونه باید اخلاق در مناظرات را رعایت کنند، گفت: توصیه‌ام برای نامزدها این است که چهارچوب‌های حضور در انتخابات را مورد توجه قرار دهند.

دهقان تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند رئیس جمهور کشور شوند جدای از شرایط و صلاحیت‌های عمومی باید به وضعیت کشور اشراف داشته باشند. نامزدها حتما باید این را مورد توجه داشته باشند آنها باید یک اشراف و ورود تخصصی به مسائل داشته  باشند تا این که بیایند از صفر کار را شروع کنند؛ این بسیار مهم است.

وی ادامه داد: سلایق سیاسی در کشور متنوع است، یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید تحمل سلایق مختلف بود، طبیعتا ایشان یک فرد انقلابی و ولایت مدار بودند اما در عین حال سلایق مختلف را هم پذیرا بودند، این ویژگی اخلاقی ایشان در تحمل سلایق مختلف بسیار مهم بود که شاید کمتر در افراد مشاهده کرده‌ایم تا این حد اهل تعامل با سلایق دیگر باشند.

معاون حقوقی نهاد ریاست جمهوری یادآور شد: از همان ابتدا که دولت تشکیل شد ایشان تاکید داشتند ملاک ما قبول داشتن نظام و کارآمدی است؛ بنابراین در تغییر مدیران هم روی این مهم تاکید می‌کردند که ما نمی‌گوییم کسی که از قبل بوده است باید باشد یا نباشد، ببینید این فرد مومن و متدین به اسلام و انقلاب است؟ کارآمد هست یا نیست؟ این دو ملاکی بود که رئیس جمهور شهید داشتند که بسیار هم مهم هستند.

وی تاکید کرد: در این انتخابات هم چون یک فضای اخلاقی و یک فضای خوب تعاملی در کشور شکل گرفته انتظار این است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این شرایط و فضای زیبایی که در ذهن مردم شکل گرفته است را تقویت کنند و انتخابات یک انتخابات دقیق و کارشناسی و نشان دهنده اشراف نامزدها  بر اوضاع کشور باشد و نامزدها مراقبت کنند از مرز اخلاق خارج نشوند.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها