کد خبر: 713982
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

نقش راهکارهای جلیلی در فروش نفت چه بود؟

سخنگوی کمیسیون انرژی ادعاهای نفتی جلیلی را رد کرد و گفت: فروش نفت از اواخر دولت روحانی اوج گرفت.

نقش راهکارهای جلیلی در فروش نفت چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - تبلیغات انتخاباتی آغاز شده و نامزدهای ریاست جمهوری نیست در حال بیان مواضع، نظرات، برنامه‌ها و ایده‌های خود هستند. در این بین اما گاهی حواشی نیز ایجاد می‌شود مثلا سعید جلیلی از نقش راهکارهایی که ارائه کرده در افزایش فروش نفت در دولت رئیسی گفته است اما سخنگوی کمیسیون انرژی حرف‌هایش را تکذیب می‌کند!

جلیلی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به راهکارهایی که برای فروش نفت دارد، گفته بود که این راهکارها در دولت روحانی مورد توجه قرار نگرفت اما دولت ریسی با جدی گرفتن آنها توانست میزان فروش نفت را افزایش دهد. (نقل به مضمون)

‌مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس یازدهم اما درباره ادعای سعید جلیلی درخصوص طرح‌های نفتی او موجب فروش بیشتر نفت شده است، به انرژی پرس می‌گوید: اینکه صرفا با یک طرح فروش نفت زیاده شده غلط است؛ اینکه تنها یک نفر راهکار داده درست نیست، راهکارهای زیادی مطرح شد که عملیاتی کردنش مهم بود.

به گفته او، فروش نفت از اواخر دولت روحانی اوج گرفت آن هم درحالی که زنگنه وزیر نفت وقت، در‌چند نامه پیشنهادات نفتی جلیلی را دارای اشکالات ساختاری خوانده بود و اساسا هیچ قرابتی میان اقدامات زنگنه و برنامه های سعید جلیلی وجود نداشت. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها