کد خبر: 714104
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

درخواست عجیب از وزیر کشور؛ زاکانی را برکنار کنید

محمد مهاجری در نامه‌ای سرگشاده به وزیر کشور که رونوشت هم به شورای نگهبان دارد از عملکرد شهردار تهران انتقاد کرده و خواستار برکناری او شده است.

درخواست عجیب از وزیر کشور؛ زاکانی را برکنار کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - محمد مهاجری در نامه‌ای سرگشاده به وزیر کشور که رونوشت هم به شورای نگهبان دارد از عملکرد شهردار تهران انتقاد کرده و خواستار برکناری او شده است. نامه وی به شرح زیر است:

 

جناب آقای وحیدی وزیرمحترم کشور

با سلام و احترام

به قرار اطلاع،جناب آقای زاکانی شهردار تهران قصد دارد در روز عید غدیر-سه روز قبل از انتخابات- جشن‌مفصلی در تهران برگزار نماید که مشخص است بیش از آنکه قصد بزرگداشت ولایت حضرت امیر باشد، یک کارناوال تبلیغات انتخاباتی به نفع خودش ( یا نامزدهای دیگری که نامبرده بعنوان کاندیدای پوششی آنها انجام وظیفه می کند) خواهد بود، انتظار می‌رود به نحو قاطع و شایسته از آن جلوگیری شود.

شاید عملیاتی‌ترین روش، برکناری بدون بازگشت نامبرده از سمت شهرداری تهران باشد. البته اصل انتصاب وی  در ۳سال قبل نیز از ابتدا با شائبه‌های متعدد همراه بود اما آنگونه که تحلیلگران در آن زمان گفتند چون تصدی آن پست، دستمزد پوششی بودن برای مرحوم شهید رئیسی بود، نتوانستید یا نخواستید مانعش شوید.

اکنون که کارآمدی وی در مدیریت شهری نزدیک صفر است و هم اکنون نیز خود و معاونانش شهر را به حال خود رها کرده اند، اقدام به عزل مشارالیه، اراده شما برای سلامت انتخابات را تا حدی نشان می‌دهد.

 

رونوشت:اعضای محترم شورای نگهبان

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها