کد خبر: 714524
تاریخ انتشار :

بازتاب مناظره‌ها در شبکه‌های اجتماعی | استقبال از پورمحمدی، تمسخر پوششی‌ها

برگزاری اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ همراه بود واکنش سریع و انتقادات تند کاربران فضای مجازی. استقبال از حرف‌های مصطفی پورمحمدی و تمسخر کاندیداهایی که در دور قبل انصراف داده و این‌بار دوباره شرکت کرده‌اند، از مضامین مشترک واکنش کاربران بود.

بازتاب مناظره‌ها در شبکه‌های اجتماعی | استقبال از پورمحمدی، تمسخر پوششی‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در شبکه‌های اجتماعی شوخی و نقد مناظره خیلی زود شروع شد. قبل از مناظره بعضی‌ها با زاکانی شوخی می‌کردند که با تاکسی برقی به صدا و سیما آمده بود در حالی که این تاکسی ها هنوز در تهران دیده نشده‌اند. بعضی هم با سعید جلیلی شوخی می‌کردند که برادرش قائم‌مقام صدا و سیماست. در روزهای گذشته معلوم شده آقای جلیلی به ماشین تیبا علاقه دارد و دست‌کم سه ماشین تیبا با سه پلاک در عکس‌ها شناسایی شده که جلیلی سوار آن‌ها بوده است. یکی از کاربران نظرسنجی گذاشته بود که فکر می‌کنید جلیلی با کدام پلاک به مناظره‌ها خواهد رفت.

تاخیر چهل دقیقه صدا و سیما در شروع مناظره هم مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. برگزاری نماز جماعت و انتشار تصاویری از رئیس جمهور فقید، باعث شد مناظره‌ها با حدود چهل دقیقه تاخیر آغاز شود.

یکی از کاربران با اشاره به درخشش حسین انتظامی در پرسش از نامزدها نوشته ‌«نیم‌ساعت از مناظره بگذره حسین انتظامی بعنوان زامبی میاد تو» عبدالله رمضان زاده هم از شیوه مناظره انتقاد کرده و نوشته «صدا و سیما نمایشنامه راه انداخته نه مناظره»

درخشش قابل انتظار پورمحمدی

صحبت‌های پورمحمدی بیش از سایر نامزدها مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت. تسلط او به خطابه مهمترین نکنه‌ای بود که مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. کاربری به نام موسن نوشته است «‌اگر شرایط اجازه مى‌داد پورمحمدى موقع حرف زد بقیه مثل بازى مافیا دست‌ش رو بالا میاورد این شکلى

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها