کد خبر: 714659
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

خودزنی قالیبافی‌ها

به نظر می‌رسد قالیباف و دخترش با ورود به بحث دارایی‌ها و سیسمونی اشتباه بزرگی مرتکب شده و افکار عمومی را حساس کرده باشند.

خودزنی قالیبافی‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - قالیباف را می‌توان پرحاشیه‌ترین نامزد حاضر در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دانست. نام او و خانواده‌اش با موضوعات و پرونده‌های بسیاری گره خورده که باز شدن بحث هر کدام در روزهای منتهی به انتخابات طبیعی به نظر می‌رسد. منتها انتظار می‌رفت که باز کردن سر هر کدام از آن قصه‌ها توسط رقبای قالیباف رقم بخورد نه اینکه خودش دست به این کار بزند! همین است که بسیاری از رسانه‌ها ورود به موضوع دارایی‌ها و ماجرای سیسمونی را خودزنی و اشتباه فاحش کمپین انتخاباتی قالیباف تلقی کرده‌اند.

مثلا کانال تلگرامی بامداد نو نوشت: «️در حالی که قالیباف توانسته بود در مناظره شب گذشته از خود چهره ای منطقی به نمایش بگذارد اما کمپین انتخاباتی او احتمالا با ارائه مشاوره غلط دو موضوع فراموش شده برای افکار عمومی را به دست خود قالیباف و دخترش زنده کردند. ️خود قالیباف در برنامه بدون تعارف از لیست اموالش گفت و دخترش بی هیچ منطق و ضرورتی در تلویزیون حاضر شد و از ماجرای سفر ترکیه گفت در حالی که افکار عمومی تقریبا حساسیت به هر دو موضوع را از دست داده بود».

حال باید منتظر و ماند و دید که در روزهای آتی رقبا و منتقدان قالیباف چه واکنشی به این موضوعات دارند. وحید اشتری آنطور که تهدید کرده، افشاگری‌های جدید خواهد کرد یا خیر . رسانه‌ها و اهل مطبوعات که این روزها به واسطه ادعاهای برخورد قالیباف با رسانه‌ها و پرونده‌های شکایتی که علیه اهل مطبوعات باز کرده از وی شاکی هستند؛ چطور نسبت به این نامزد ریاست جمهوری موضع می‌گیرند.

باید دید که افکار عمومی با یادآوری حواشی مربوط به قالیباف و خانواده‌اش چه رویکردی از خود نشان می‌دهد. به نظر نمی‌رسد که آن برخورد قالیباف و دخترش موجب قانع شدن افکار عمومی باشد لذا مشاوران قالیباف باید منتظر عواقب رویه‌ای که در پیش گرفته‌اند باشند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها