کد خبر: 715270
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با محمدتقی رهبر

پورمحمدی کارنامه پرباری دارد

یک فعال سیاسی گفت: مردم با شرکت گسترده خود در انتخابات تو‌دهنی بزرگی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

پورمحمدی کارنامه پرباری دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 نامه‌نیوز - چند روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم برگزار می‌شود؛ انتخاباتی زودهنگام به دلیل شهادت سید ابراهیم رئیسی اما با آنکه این انتخابات زودهنگام فرارسید، اکنون شاهد شور انتخاباتی بالایی در سطح جامعه هستیم.

محمدتقی رهبر، از اعضای جامعه روحانیت مبارز، درباره شرایط کنونی انتخابات به «نامه‌نیوز» گفت: «روند انتخابات از سوی نامزدها به صورت جدی ادامه دارد و هر شش نامزد حرف‌ها و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند. مردم هم تشخیص‌شان بسیار بالاست و حسن انتخاب دارند. مردم همان‌طور که در تشییع شهدای خدمت شرکت گسترده داشتند، حالا و در انتخابات هم حضور گسترده خواهند داشت».

او ادامه داد: «البته باید صبر کنیم و ببینیم که کدام یک از این نامزدها در صحنه می‌مانند. به نظرم اگر نامزدها محدودتر باشند باعث می‌شود در نهایت فرد منتخب با رأی بالاتری رئیس جمهور شود».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «در‌ حال حاضر هر نامزدی برنامه‌های خود را ارائه می‌دهد و در این بین آقای پورمحمدی به عنوان دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز هم حضور دارد که کارنامه پرباری در چهاردهه انقلاب اسلامی داشته است. آقای قالیباف هم کارنامه طولانی‌ای دارد. اکنون نمی‌شود پیش‌داوری کرد که کدام نامزد رأی بیشتری خواهد داشت اما رقابت حتما جدی خواهد بود».

محمدتقی رهبر در پایان گفت: «من باور دارم که سرنوشت کشور برای مردم بسیار مهم است. از سوی دیگر مردم با شرکت گسترده خود در انتخابات تو‌دهنی بزرگی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد و من بسیار امیدوارم که انتخابات این دوره ریاست‌جمهوری با حضور پرشور مردم برگزار شود».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها