کد خبر: 715337
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

ستاد پزشکیان: رقیب اصلی جلیلی است

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان گفت: مهمترین رقیب پزشکیان تا چند روز پیش قالیباف بود و الآن جلیلی است.

ستاد پزشکیان: رقیب اصلی جلیلی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در دومین نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی در خصوص واکنش ستاد به ماجرای محمد فاضلی در تلویزیون گفت: این نیست که ما عکس‌العمل نشان‌ ندادیم؛ ما عکس‌العمل منطقی نشان‌ دادیم. به شورای نظارت صدا و سیما نامه نوشتیم و گفتیم کارشناس صدا و سیما بحث کلی اخراج اساتید را شخصی کرد؛ این تخلف آشکار است. خیلی از اعضای هیأت علمی در این دو سه سال خانه نشین شدند.

- دو اینکه مجری فقط برای این نیست که بگوید چه کسی حرف بزند. ضعف مجری هم به مسأله کمک کرد که آقای فاضلی آن عکس‌العمل را نشان‌ دادند.

- ولی در کل برخورد درستی نبود؛ نه کار کارشناس و نه رفتار آقای فاضلی؛ واقعیت این است که باید صبوری می‌کرد. آدم پخته باید وزیر شود و کارشناس بودن کافی نیست.

- مهمترین رقیب آقای پزشکیان تا چند روز پیش آقای قالیباف بود و الآن آقای دکتر جلیلی است.

- اگر مردم‌ بیایند و مشارکت را بتوانیم به ۶۰ درصد برسانیم، بی برو برگرد ما برنده‌ هستیم. از اینجا به بعد هرکس بیاید رأی خاکستری است‌ و به رقیب ما رأی نخواهد داد.

- شبیه‌سازی فضای امروز با ۸۸ خیلی بی انصافی است؛ چرا با ۷۶ مقایسه نمی‌کنید؟ عهد من با آقای دکتر پزشکیان وقتی ستاد را تشکیل دادیم این بود که ما هفتاد و ششی هستیم؛ یعنی یا برنده می‌شویم و از رقبا تشکر می‌کنیم و یا برنده نمی‌شویم و به پیروز انتخابات تبریک می‌گوییم./ جماران


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها