کد خبر: 715441
تاریخ انتشار :

رسوایی جریان انقلابی جلوی چشم مردم!

۵ دقیقه استراحت برای مشورت کاندیداها حاشیه ای جدید ایجاد کرد.پنج دقیقه فرصت استراحت در میان پرهیاهوترین و سیاسی‌ترین مناظره چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری جلوه دیگری از این پرده رقابت را نمایان کرد.

رسوایی جریان انقلابی جلوی چشم مردم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آنچه در زمان استراحت ۵ دقیقه‌ای میان بخش اول و دوم با بخش جمع‌بندی اتفاق افتاد و مردم ایران به صورت زنده شاهد آن بودند، بیشتر در حد یک رسوایی بود.

زمانی که وقت استراحت ۵ دقیقه‌ای اعلام شد، مجری برنامه تاکید کرد که نامزدها از استودیو خارج نشوند و فقط یک تن از مشاورانشان می‌تواند برای هم‌فکری وارد محل مناظره شود؛ وقتی زمان آغاز شد مشاوران به محل آمدند و رسوایی آنجا اتفاق افتاد که مشاوران نامزدهای موسوم به «جبهه انقلاب»، سراغ دیگر نامزدهای این طیف نیز می‌رفتند و با آنها هم صحبتی می‌کردند یا میان نامزدها، پیامی رد و بدل می‌شد؛ این صحنه‌ها که به صورت زنده در حال پخش بود را می‌توان اوج رسوایی این ۴ نامزد انتخابات دانست؛ از این جهت که اگر بنا بر رقابت بود، مشاور فلان نامزد، کارش مشخص است، مشاوره دادن به همان نامزد! نه اینکه به سه نامزد دیگر «جبهه انقلاب» نیز مشاوره دهد یا نقش پیک را میان نامزدهای چهارگانه بازی کند.

حتی در این بین  مشاور قاضی‌زاده هاشمی، پس از پایان صحبت با نامزد خود، به سراغ سه نفر دیگر رفت و با آنها هم صحبت کرد.

آنها حتی دیگر تعارف و کتمان پوششی بودن و هماهنگ شدن را هم کنار گذاشته‌اند و پیش چشم میلیون‌ها بیننده، از اینکه پوششی بودنشان را فریاد بزنند و در چشم بینندگان فرو کنند، ابایی ندارند.

به عبارت دیگر، این صحنه‌ها، موید این نکته بود که از میان این ۴ نفر، یعنی محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی تنها یک نفر در صحنه باقی خواهد ماند و سایرین «مجاب خواهند شد» که به نفع آن یک نفر کنار بروند؛ لااقل تا اینجای کار از حرکات و سکنات این ۴ نفر، چنین برمی‌آید؛ چرا که به غیر از رسوایی مشاوران قرضی برای نامزدهای پوششی، تقسیم وظیفه میان این چهار نامزد نیز بیشتر به چشم آمد؛ آن هم سه روز مانده به رای‌گیری.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها