کد خبر: 715475
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

قالیباف و جلیلی خطاب به هم: تو انصراف بده

دعوای جلیلی و قالیباف درباه اینکه چه کسی باید انصراف بدهد انگار بالا گرفته!

قالیباف و جلیلی خطاب به هم: تو انصراف بده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - 2 روز بیشتر تا انتخابات نمانده و بنا بر نظرسنجی‌ها وضعیت آرای قالیباف، جلیلی و پزشکیان فاصله چندانی با هم ندارد، همین هم تصمیم گیری را برای قالیباف و جلیلی که هر کدام سالهاست رویای پاستور دارند، سخت کرده است. به نظر می‌رسد که دعوای این دو نامزد ریاست جمهوری درباره اینکه انصراف کدام یک به شکست پزشکیان کمک می‌کند به جای باریکی رسیده است. از اخبار و گمانه‌زنی‌ها و شایعات فضای مجازی و رسانه‌ای این طور برمی‌آید که ستاد هر یک به دیگری برای انصراف فشار می‌آورد. 

مثلا در عین حال که جلیلی توییت کرده و از مصمم بودن خود برای انصراف می‌گوید از سوی نزدیکان قالیباف خبر می‌رسد که او نیز قصد انصراف ندارد. تا اینجای کار فقط تقابل و میل به ماندن در هر دو نامزد است. اما فضاسازی و فشار به دیگری آنجا نمایان می‌شود که امیر چیذری، عضو حزب نزدیک به قالیباف می‌نویسد: خبر خوش برای جریان انقلاب، جلیلی فردا در مشهد و در جوار حرم مطهر علی‌ابن موسی‌الرضا انصراف خود را به نفع قالیباف اعلام خواهد نمود.

فردای مورد نظر او همین امروز است و معلوم خواهد شد که واقعا جلیلی چند ساعت بعد از توییت «مصمم ایستاده‌ایم» نظرش عوض شده یا این قالیبافی‌ها هستند که برای اعلام انصراف به او فشار می‌آورند!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها