کد خبر: 715483
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

همه علیه جلیلی!

توییت دیروز جلیلی مبنی بر اینکه تا آخر در رقابت‌ها می‌ماند با واکنش‌های بسیاری همراه بود.

همه علیه جلیلی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - سعید جلیلی از اینکه ممصم است تا آخر بماند گفته و این سخن او در فضای مجازی با واکنش‌هایی همراه شده است. مثلا آذری جهرمی با کنایه به او نوشته بود: مگر اکانت فیک هم می‌تواند تا آخر بماند!

عباس عبدی، تحلیلگر اصلاح‌طلب هم نوشت: «جلیلی در کرمان: محکم تا آخر ایستاده ایم. فقط نگفتند «اخر» کجا است و چه کسانی آن نقطه را برایش تعیین می‌کنند؟»

واکنش‌ها به جلیلی البته به همین جا ختم نشد و اعلام تصمیم او برای ماندن تا آخر بیشتر از سوی اصولگراها  و مشخصا قالیبافی‌ها مورد توجه قرار گرفت. تا جایی که یکی امیر چیذری ادعا کرد جلیلی امروز در مشهد انصراف خواهد داد!

محمد شریعتمداری هم امروز در کیهان بار دیگر نسبت به تبعات عدم ائتلاف نامزدهای اصولگرا هشدار دارد و تاکید کرد که مردی به برنگشتن از حرف نیست!

دلیل اصرار قالیبافی‌ها به انصراف جلیلی مشخص است اما درباره اینکه چرا اصلاح‌طلبان ساخت دو قطبی با قالیباف را ترجیح داده و مایل هستند که جلیلی از میدان به در شود، باید بیشتر تامل کرد. در این خصوص اما توییت مصطفی فقیهی، فعال رسانه‌ای کمک خواهد کرد زیرا نوشته بود: « قبل‌تر گفته بودم که «راه‌حلِ نظرسنجی برای ⁧انصراف⁩ یکی از دو کاندیدای قالیباف و جلیلی به بن‌بست رسیده است؛ چرا که هر دو گروه، به نفع کاندیدای خودش نظرسنجی می‌کند» حالا دیگر به نظر می‌آید که «چنارها⁩» زورشان به ⁧«پاجوش‌ها⁩» و ⁧«جلیلی»⁩ نرسیده است! ‌ پس ⁧«قالیباف»⁩ هم در صحنه می‌ماند، انصرافی در کار نخواهد بود و آراء او و «جلیلی» به سود ⁧«پزشکیان»⁩ شکسته می‌شود.»

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها