کد خبر: 715563
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد؛

پورمحمدی: نخبه‌کشی نکنیم

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید ادبیات نخبگی را یاد بگیریم تا بتوانیم با نخبگان تعامل کنیم.

پورمحمدی: نخبه‌کشی نکنیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در جمع کنشگران فضای مجازی، اظهار کرد: جمع کردنِ نفرات زیاد در میتینگ‌ها و عکس و فیلم گرفتن مفید نیست، اما برگزاری جلسه با شما قطعاً ارزشمند است، حتی اگر در میزان رای انتخاباتی هم تاثیری نداشته باشد.

مهراد نظری، دانشجو و فعال فرهنگی در این نشست گفت که ما از نسل زد هستیم و در واقع هیچ‌کس نیستیم چرا که در حال نابودی تدریجی هستیم. پورمحمدی در پاسخ بیان کرد: اما ماشاالله قدرت زیر میز زدن‌تان خیلی زیاد است.

پورمحمدی در ادامه در پاسخ به سوالی مبتنی بر رواج طب‌های اسلامی در کشور گفت: ما طب اسلامی نداریم. در زمان پیامبر هم پزشک‌ها خارجی و غیرمتدین بودند. پزشکی علم است و تعریف به خصوص خود را دارد. ما پزشکی ایرانی داریم. کارها و آثار ابوعلی‌سینا درخشان و در نوع خود پیشرو است و توانسته در طول تاریخ دوام بیاورد.

پورمحمدی در پاسخ به سوالی مبتنی بر از دست رفتن سرمایه‌های انسانی و نخبگانی ایران گفت: ما نباید نخبه‌کشی کنیم. نخبگان هنری و فرهنگی و علمی و ورزشی زیادی داریم که باید با آنان تعامل کنیم.

وی افزود: ما فضای فعالیت این نخبگان را تسهیل می‌کنیم و نخبگان نیز فعالیت‌های سازنده از خود بروز می‌دهند. باید ادبیات نخبگی را یاد بگیریم تا بتوانیم با آنان تعامل کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها