کد خبر: 715620
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

جلیلی به انصراف تن می‌دهد؟

در 24 ساعت منتهی به انتخابات شاهد جدال قالیباف و جلیلی برای انصراف از کاندیداتوری هستیم.

جلیلی به انصراف تن می‌دهد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - 24 ساعت تا انتخابات مانده و خبری از کنار رفتن سعید جلیلی نیست! علی‌رغم فضاسازی طیف نزدیک به قالیباف و طرح ادعاهایی مبنی بر اینکه در مشهد انصراف می‌دهد و ... شاهدیم که جلیلی و حامیانش اصرار به ماندن دارند. سیگنال‌های مختلفی از سوی آنان مبنی بر حضور تا آخر راه مشاهده می‌شود.

مثلا خود جلیلی می‌گوید: «مگر می‌شود وقتی مردم در صحنه حاضرند، از این میدان فرار کنم؟»

سردبیر رجانیوز (رسانه نزدیک به جلیلی) نیز در توئیتی نوشته: «سعید جلیلی کنار نمی رود؛ تمام».

حتی محمد مهدی همت، پسر شهید همت نیز در توئیتی خبر داده بود که جلسه خیابان راهنمایی مشهد بدون نتیجه ماند و بزرگان هرچه گفته اند سعید جلیلی کوتاه نیامده است. حجت چنان تمام شده که مثل روز روشن است دولت شهید جمهور را چه کسی دارد به دولت سوم روحانی تقدیم می کند.

محسن منصوری رئیس ستاد جلیلی نیز توییتی پاسخ قالیبافی‌های مدعی و خواهان انصراف جلیلی را داده و نوشته: «باز هم دروغ! سربرگ ستاد دکتر جلیلی و امضای بنده را با محتوای یک نامه جعلی منتشر کرده‌اند ؛ ترفند نخ نما و از پیش شکست خورده. به راستی اگر سعیدی پیشتاز نیست، این همه جعل و خبرسازی و تولید روایت دروغ برای چیست؟»

این اما تنها مصداق جدال بین این دو نامزد انتخاباتی نیست. شاهد دیگر آنکه  امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس حامی سعید جلیلی در توئیتی نوشت: « بر اساس آخرین آنالیز نظرسنجی‌های چند نهاد مختلف،  در صورت انصراف آقایان قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده به نفع جلیلی، احتمالا انتخابات در دور اول با پیروزی جلیلی به پایان خواهد رسید.» در مقابل علیرضا وهاب زاده یکی از حامیان قالیباف پاسخ داده:« تا امروز می‌گفتید قالیباف انقلابی نیست. هزار تهمت هم بهش زده شد. حالا برای پیروزی به سبد رای کسی که از نظرتون انقلابی نیست و مشکل داره نیاز دارید؟»

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها