کد خبر: 715625
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

قالیباف هوشمندانه‌تر از دوره قبل وارد شد

عطریانفر از شدت گمانه‌زنی‌ها درباره انصراف‌ها و ائتلاف‌های انتخاباتی می‌گوید.

قالیباف هوشمندانه‌تر از دوره قبل وارد شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

نامه نیوز - محمد عطریانفر، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره اجماع اصولگرایان حرف‌های جالی در این لحظات آخر تبلیغاتی دارد. 

 

گزیده مصاحبه او به این شرح است: 

 

-  حضور پزشکیان فرصتی فراهم کرده تا حدودی از جذابیت‌های رقابتی معنادار شکل بگیرد.با مجموعه شرایط موجود و محدودیت‌هایی که به لحاظ فرصت تشکیل ستاد ایشان بوده به اعتقاد من نقشی که ایفا کرده قابل ستایش است و ارزیابی خوبی از او داریم.

 

-  اگر ظرفیت ۶۰ درصدی مشارکت شهروندان را در رقابت‌ها شاهد باشیم، طبعا انتخاباتی پرشور خواهیم داشت.

 

- جناب آقای زاکانی فی‌الجمله انسان پرخاشگری است و نوعا به فرمایشات‌شان خیلی نمی‌توان اعتماد داشت. متاسفانه خلاف واقع هم کم نمی‌گویند. ظاهرا ماموریت و هدف تعریف شده برای ایشان همچون دوره قبل در این انتخابات نیز تخریب رقیب آقای پزشکیان است. بنظر می‌رسد ایشان ماموریت دیگری ندارند.

 

- به باور من دیدگاه‌های آقای جلیلی که عموما بیان مدرسه‌ای غالب داشته و دارد منحصر در فهم خود ایشان است و حتی شاید آقای قالیباف هم خیلی متوجه مبانی ایشان نمی‌شود که او چه می‌گوید. متقابلا آقای جلیلی هم خیلی سیاست‌های آقای قالیباف را قبول ندارد.

 

-آقای قالیباف در قیاس با دو دوره قبل هوشمندانه‌تر وارد شده است. حتما مشاوران و دوستانشان به ایشان مشورت‌هایی داده‌اند که به هیچ عنوان عصبانی نشود و غیر اخلاقی رفتار نکند و به کسی گیر ندهد. چون به حد کافی برای ایشان موضوعات و نکاتی هست که رقبا علیه ایشان اقامه کنند.

 

منبع: خبرآنلاین

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها