کد خبر: 715642
تاریخ انتشار :

متیو میلر: ما به حمایت از مردم ایران ادامه خواهیم داد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در راستای سیاست دوگانه واشنگتن اعلام کرد: «ایالات متحده آمریکا از آغاز دولت جو بایدن بیش از ۶۰۰ تحریم علیه ایران و نهادهای ایرانی وضع کرده است».

متیو میلر: ما به حمایت از مردم ایران ادامه خواهیم داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران گفت: «ما از آغاز این دولت بیش از ۶۰۰ تحریم علیه ایرانی و نهادهای ایرانی وضع کرده ایم.برخی از این تحریم‌ها برای حمایت از تروریسم و سایر اقدامات بی‌ثبات‌کننده هستند، اما تعدادی از آن‌ها برای سرکوب مردم ایران هستند».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار کرد: من کاملا با این نظر موافقم که جهان باید به وضعیت حقوق بشر و ظلم به مردم ایران توجه بیشتری کند. یکی از اقداماتی که از آغاز این دولت انجام داده‌ایم برجسته کردن نقض حقوق بشر مردم ایران سرکوب آزادی آن‌ها بوده است.

این مقام وزارت خارجه آمریکا افزود: ما این کار را از طریق ارتباطات دوجانبه در سطح جهانی و همچنین از طریق گزارش‌های سالانه انجام داده‌ایم. ما از سایر کشورها خواستیم که این مساله را چه به صورت عمومی و چه به صورت خصوصی مطرح کنند. ما همچنین اطمینان یافتیم که مردم ایران به ابزار مورد نیاز جهت دور زدن سانسور مانند وی پی ان‌ها دسترسی دارند تا بتوانند به اخبار و اطلاعات آزاد دست پیدا کنند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما همچنین از آغاز این دولت بیش از ۶۰۰ تحریم علیه ایران و نهادهای ایرانی وضع کرده‌ایم. برخی از این تحریم‌ها برای حمایت از تروریسم و سایر اقدامات بی‌ثبات‌کننده هستند، اما تعدادی از آن‌ها برای سرکوب مردم ایران هستند.

این مقام آمریکایی ادامه داد: ما همچنان به انجام اقدامات علیه مقامات ایرانی در زمان مناسب ادامه خواهیم داد. ما همچنین از اعتراض سایر کشورها به سرکوب بی‌رحمانه مردم ایران استقبال خواهیم کرد. ما به حمایت از مردم ایران ادامه خواهیم داد.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها