کد خبر: 715712
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

اجماعی که صورت نگرفت

نه جلیلی کوتاه آمد و نه قالیباف؛ حالا باید دید که مردم به کدام یک رای خواهند داد.

اجماعی که صورت نگرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - از همان وقت که ثبت‌نام‌ها شروع شد، حرف از اجماع نامزدهای اصولگرا هم مطرح بود. منظور از نامزدهای اصولگرا البته جلیلی و قالیباف بود چون همان قدر که پوششی بودن زاکانی و قاضی‌زاده برای همه روشن بودن، کنار نکشیدن پورمحمدی هم عیان بود. 

سیاسیون اما گمان می‌کردند که جلیلی و قالیباف نهایتا به یک تصمیم مشترک می‌رسند و عمدتا نیز تصور می‌شد که جلیلی بار دیگر از خیر پاستور بگذرد.

این نامزد انتخاباتی اما دیشب ثابت کرد که واقعا مصمم است تا خود را در این انتخابات در معرض رای مردم قرار دهد! همین است که بعد از آن همه خبرسازی و شایعه حاضر به کناره‌گیری نشد.

اوج فشار البته از 9 به بعد دیشب صورت گرفت که فعالان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خبر از تکرار جلسه مشهد در تهران و احتمال اجماع در آن دادند. تکذیبیه‌هایی پشت سر هم اما بعد از روان شد. منصوری رئیس ستاد جلیلی عکسی از جلسه ساعت 9 و نیم خود با جلیلی توییت کرد تا خبر جلسه مهم ساعت 10 را تحت الشعاع قرار دهد. این توییت کافی نبود و همچنان شاهد بالا گرفتن گمانه ائتلاف بودیم؛ بگذریم از اینکه برخی کاربران از پول خرج کردن‌ها بسیار در راستای تقویت این گمانه می‌دادند! 

وقتی حمید رسایی با انتشار ویدئو بر مصصم بودن جلیلی تاکید کرد و تلوبیون جلیلی هم زیرنوس کرد که خبری از انصراف نیست؛ نوبت قالیبافی‌ها رسید تا تاکید بر ماندن کنند. از این رو دیدیم که رئیس ستاد قالیباف یعنی نیکزاد هم ویدئو منتشر کرد و استوری گذاشت و محمود رضوی هم عکسی از جلسه ساعت 12 خود با قالیباف گذاشت تا بگوید که ما هم عقب نمی‌کشیم.

در این بین اما عبدالرضا داوری بود که همچنان از کناره‌گیری جلیلی می‌گفت و خط و نشان‌های ستاد جلیلی برای پیگیری قانونی این رویکرد نیز او را متوقف نمی‌کرد. او حتی بعد از همه تکذیبیه‌ها عکس از پوستر تشکر از جلیلی منتشر کرده و ادعا کرد که این نامزد انتخاباتی صبح امروز کناره‌گیری خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها