کد خبر: 715843
تاریخ انتشار :

اولین تصویر از شهدایی که که با جانشان از آرای مردم حفاظت کردند

در پی حمله اشرار به خودروی صندوق رای ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان سرباز وظیفه انتظامی «فرهاد جلیل» و گروهبان یکم مرزبانی «ابراهیم مرمزی» بامداد امروز در منطقه جکیگور این استان به شهادت رسیدند.

اولین تصویر از شهدایی که که با جانشان از آرای مردم حفاظت کردند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار منوچهر امان اللهی، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پی شهادت سرباز وظیفه "فرهاد جلیل" در سیستان و بلوچستان در راه برقراری امنیت انتخابات به مقام معظم رهبری، خانواده وی، مردم شهید پرور استان و کارکنان و همرزمان وی تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: خانواده محترم شهید وظیفه"فرهاد جلیل" سلام علیکم با نهایت تأسف و تأثر، شهادت فرزند دلبندتان "فرهاد جلیل" را که در راه برقراری امنیت انتخابات ریاست جمههوری به فیض شهادت نائل شد تسلیت و تبریک عرض می‌نمایم.

f13da754-fd5c-4356-8ff8-41a0f6e47e02

از درگاه خداوند منان مسئلت دارم به شما و تمامی بازماندگان محترم صبر، شکیبایی، سلامتی و طول عمر همراه با عزت عنایت فرموده و روح بلند و بهشتی آن شهید عزیز از دست رفته را با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) محشور و در جوار ملکوتی و دریای بیکران رحمتش به آرامش رساند.

گفتنی است سرباز وظیفه "فرهاد جلیل" اهل شهرستان لردگان از توابع چهارمحال و بختیاری که در سیستان و بلوچستان مشغول انجام وظیفه خدمت سربازی بود در برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری به فیض شهادت نائل شد. «روحش شاد و جایگاهش متعالی"

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها