کد خبر: 715906
تاریخ انتشار :

تحلیل دیگران؛

بی‌برنده!

علت این مشارکت پایین را باید جایی بیرون از انتخابات جستجو کنیم. به قول علی معزی: این انتخابات هیچ برنده ای نداشت.

بی‌برنده!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - سید عبدالجواد موسوی در تحلیل انتخابات 8 تیر نوشت:  من خیلی عدد و رقم نمی فهمم اما این قدر می دانم که اوضاع خوب نیست. هرچه قدر هم دوستان تحلیلگر من اعداد را بالا و پایین کنند و درصد جابجا کنند و از آراء مردم تفسیرهای متفاوت بیرون بیاورند یک چیز را نمی توان انکار کرد و آن هم این که یک جای کار که چه عرض کنم کلا کار می لنگد. بدجوری هم می لنگد.

همین هفت هشت سال پیش بود که واپسین انتخابات پُرشور به معنای حقیقی کلمه را تجربه کردیم. انتخاباتی که هم موقع برگزاری اش می فهمیدی دارد اتفاق بزرگی رخ می دهد و هم فردای آن شور و هیجان را احساس می کردی. اصلا شما بگویید مقصر اصلی فقدان آن همه شور و هیجان شخص حسن روحانی است. 

من هم با شما موافقم. اگر او می توانست به عهدش وفا کند و آن چه را با مردم عهد کرده بود به سرانجام برساند کار به این جاها نمی کشید اما تا کی؟ تا کی می خواهیم هر آنچه رخ می دهد را به گردن او و دولتش بیندازیم؟

حتی بعضی ها قاطعانه می گفتند از این به بعد دیگر باید به همین مشارکت پایین عادت کنیم اما این بار چه؟ این بار که همه به میدان آمدند و داشته هایشان را خرج کردند چه؟ تعارف را کنار بگذاریم. علت این مشارکت پایین را باید جایی بیرون از انتخابات جستجو کنیم. به قول علی معزی: این انتخابات هیچ برنده ای نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها