کد خبر: 715978
تاریخ انتشار :

ماجرای «به شما ناهار دادند؟» چه بود

اهل نمایش‌بودن، تهمت ناروایی بود که برخی به شهید رئیسی زده بودند. هر رفتاری که از رئیس‌جمهور در سفرهای استانی سر می‌زد، بهانه‌ای می‌شد که بعضی رسانه‌ها دست به یک فضاسازی جدید علیه او بزنند.

ماجرای «به شما ناهار دادند؟» چه بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این‌ها را رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری می‌گوید و از میان مصادیق مختلف کم‌لطفی‌هایی که در در حق شهید جمهور شد، دست می‌گذارد روی ۲ نمونه که بیشتر در رسانه‌ها دست‌به‌دست شد.

صالحی می‌گوید: «ما در هر سفر استانی، برای پاسخگویی بهتر به تماس‌های مردمی، ۸۰۰ نفر را آموزش می‌دادیم تا در ۳ روز در ۲ نوبت کاری، تماس‌های مردم با سامانهٔ ۱۱۱ مرکز سامَد (سامانهٔ الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) را ثبت کنند.

اتفاقی که در بهمن ۱۴۰۰ افتاد این بود که آقای رئیسی در جریان دور اول سفر استانی به گیلان، از مرکز سامد این استان هم بازدید کرد. رئیس‌جمهور به آنجا رفت و با نیروهای نوبت بعدازظهر که مشغول کار بودند، احوالپرسی و صحبت کرد. در همان بین از یکی از آن نیروها سؤال کرد: «به شما ناهار هم دادند؟»

اما در برخی رسانه‌ها این موضوع را این‌طور نشان دادند که آن فرد، کارگر یک کارخانه یا یک کارآفرین بوده و داشته دغدغه و مشکلش را مطرح می‌کرده اما آقای رئیسی به جای اینکه اجازه بدهد او حرف بزند یا به مشکلش اهمیت بدهد، از او درباره‌ ناهار سؤال کرده.

در حالی که واقعیت ماجرا این بود که او یکی از کارشناسان سامد بود و داشت دربارهٔ موضوعات و مشکلاتی که مردم با این سامانه در میان گذاشته‌اند صحبت می‌کرد.»

اینجا هم از اینکه چه شد که رئیسی گفت: «من از این به بعد باید خودم پشت فرمان بشینم.» نوشتیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها