کد خبر: 716071
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

خط و نشان حامیان جلیلی برای شل‌حجابان؛ از فحاشی تا جریمه و زندان

حامیان جلیلی اصرار دارند که بی‌حجابان را فاحشه بخوانند!

خط و نشان حامیان جلیلی برای شل‌حجابان؛ از فحاشی تا جریمه و زندان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - به نظر می‌رسد که حامیان جلیلی اصرار عجیبی دارند تا شل‌حجابان را «فاحشه» بخوانند! . همین دیروز توییت یکی از آنها در این زمینه با واکنش آذری جهرمی همراه شد و به او تاکید کرد که «دختران ایران را فاحشه نخوانید، حتی اگر دشمن شما باشند».

این پاسخ اما سبب شد که برخی از حامیان جلیلی صراحت بیشتری در بیان نظرات خود به خرج دهند! مثلا امیرحسین ثابتی در توییتر خود زنان بدون روسری را فاحشه تر خواند و تکلیف همه مردم را با نگاه واقعی جریان نزدیک به پایداری در زمینه حجاب روشن کرد. 

حرف‌های مریم اشرفی گودرزی در مصاحبه با میترا جلوداری که هنوز مورد توجه کاربران فضای مجازی است نیز در این زمینه کم روشنگر نبوده است. خاصه آنجا که خیلی خونسرد می‌گوید داغ و درفش نمی‌آوریم و فقط با جریمه و زندان تنبه ملایم می‌کنیم.

بد نیست که مواضع این طیف را در مقوله حجاب در کنار نظر نامزد رقیب جلیلی یعنی پزشکیان ببینیم. او چند روز پیش با "تاریک" خواندن طرح "نور" مخالفت خود را با "گشت ارشاد" برای چندمین بار به طور علنی بیان کرد و گفت: این برخوردها با زنان و دختران گناهی بزرگ است که هیچ مبنای دینی ندارد و باید جمع شود و من تضمین می دهم تمام قد مقابل این موضوع بایستم.

️او قبل تر و به ویژه در ماجرای مرگ مهسا امینی هم در مجلس و صدا و سیما از وجود گشت ارشاد و نحوه رفتار با زنان و دختران ایرانی به خاطر نوع پوشش انتقاد کرده و مورد هجمه اصولگرایان قرار گرفته بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها